DLT-44-R DLT-47-R

DLT-46-R: Piaggio N/a

DLT-46-R Op deze pagina vind je alle informatie over DLT–46–R, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DLT-46-R?

infoverkopentools

Specificaties van de DLT-46-R

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLT-46-R, DLT–46–R, DLT 46 R (gespeld: Dirk Lodewijk Theodoor Vier Zes Rudolf)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-12-2023 (ruim 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-12-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-12-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLT46R

30-12-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
30-12-2017 Eerste toelating
16-02-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
13-12-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
19-12-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLT-46-R

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLT46R (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLT 46 R

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLT46R weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLT46R)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLT-46-R. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLT–46–R één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLT-46-R, een Iva E-go s5 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKT-46-R, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNT-46-R, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DLS-46-R, een Skyteam N/a bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLV-46-R, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLT-36-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLT-56-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLT-45-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DLT-47-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLT-46-P, een La souris Vespelini bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DLT-46-S, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DLT–46–R makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L, T en R kun je de volgende woorden maken: deleatur, idealiter en idolatrie. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 6 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, L, T en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, T en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 6 in DLT46R vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLTR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

30-12-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DDT-25-S: Turbho Rl-50
  2. DFR-74-K: Killerbee Vxl
  3. DJS-64-T: Sym Fiddle
  4. DKG-82-P: Turbho Rl-50
  5. DKV-17-T: Piaggio N/a
  6. DLB-26-R: Piaggio Vespa Primavera
  7. DLB-51-N: Agm V641
  8. DLF-92-R: Sym Fiddle Ii
  9. DLK-76-Z: Sym Fiddle Ii
  10. DLS-92-R: Peugeot Kisbee
  11. DLT-82-N: Kymco People s
  12. DLZ-30-B: La souris Vespelini S
  13. DND-62-T: Kymco Vitality
  14. DNH-71-X: Piaggio N/a
  15. DNJ-58-D: Piaggio N/a
  16. DNN-54-V: Turbho Rl-50
  17. DNT-82-R: Riese und mueller Cruiser
  18. DNV-12-R: Kymco Agility50
  19. DNX-05-S: Taotao Cy50t-11
  20. DNZ-17-V: Ugbest Romex
  21. DNZ-94-P: Peugeot Django
  22. DPB-09-H: Stromer N/a
  23. DPB-10-L: La souris Trendy retro
  24. DPB-16-H: Stromer N/a
  25. DPB-37-H: Stromer N/a
  26. DPB-50-K: La souris Vespelini
  27. DPB-54-K: La souris Vespelini
  28. DPB-85-L: Berini Napoli
  29. DPB-95-G: Ebretti 318
  30. DPB-98-H: Kymco Vp50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.