DLV-67-R DLV-69-R

DLV-68-R: Piaggio N/a

DLV-68-R Op deze pagina vind je alle informatie over DLV–68–R, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DLV-68-R?

infoverkopentools

Specificaties van de DLV-68-R

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLV-68-R, DLV–68–R, DLV 68 R (gespeld: Dirk Lodewijk Victor Zes Acht Rudolf)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-09-2022 (bijna 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-05-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-05-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLV68R

05-05-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
05-05-2018 Eerste toelating
05-05-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
08-11-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
05-03-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
25-09-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLV-68-R

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLV68R (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLV 68 R

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLV68R weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLV68R)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLV-68-R. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLV–68–R één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLV-68-R, een Niu Mqi+lite bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKV-68-R, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNV-68-R, een Btc Ceo 50 bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DLT-68-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLX-68-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLV-58-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DLV-78-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLV-67-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: DLV-69-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DLV-68-P, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DLV-68-S, een La souris Vespelini S bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DLV–68–R makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L, V en R kun je de volgende woorden maken: dalver en delver. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6 en 8 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, L, V en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, V en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 8 in DLV68R vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLVR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

05-05-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DGB-40-J: Stromer N/a
  2. DNL-15-R: Btc Old version
  3. DNP-59-J: Sym Fiddle Ii
  4. DNP-70-J: Sym Fiddle Ii
  5. DNR-72-F: Sym Fiddle Ii
  6. DPG-74-F: Piaggio Vespa Sprint
  7. DPG-74-K: Agm Vx
  8. DPH-80-D: Sym Jet 14
  9. DPJ-70-J: Piaggio Vespa Sprint
  10. DPL-80-S: Evomaxx E1
  11. DPN-37-G: Piaggio Vespa Sprint
  12. DPN-96-D: La souris E-sourini
  13. DPN-96-G: Piaggio Zip
  14. DPP-03-H: Piaggio Zip
  15. DPP-04-J: Peugeot Kisbee
  16. DPP-06-N: Peugeot Kisbee
  17. DPP-37-P: Btc City
  18. DPP-45-K: Senzo Riva lux
  19. DPP-84-G: Piaggio Vespa Sprint
  20. DPR-06-Z: Sym Orbit
  21. DPR-29-L: Niu N/a
  22. DPR-70-J: Piaggio Vespa Sprint
  23. DPR-99-H: Piaggio Liberty
  24. DPS-03-B: Btc Riva
  25. DPS-10-H: Gts Toscana
  26. DPS-16-K: La souris Vespelini S
  27. DPS-22-V: Stromer N/a
  28. DPS-42-H: Gts Toscana
  29. DPS-60-K: Piaggio Vespa Primavera
  30. DPS-90-J: Eznen Caigiees

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.