DLX-54-R DLX-58-R

DLX-57-R: Piaggio N/a

DLX-57-R Op deze pagina vind je alle informatie over DLX–57–R, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DLX-57-R?

infoverkopentools

Specificaties van de DLX-57-R

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLX-57-R, DLX–57–R, DLX 57 R (gespeld: Dirk Lodewijk Xantippe Vijf Zeven Rudolf)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-12-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-12-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLX57R

16-12-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
16-12-2017 Eerste toelating
16-12-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
28-01-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLX-57-R

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLX57R (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLX 57 R

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLX57R weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLX57R)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLX-57-R. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DLX57R uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 57-DL-XR, een grijze Mitsubishi Space Star personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DLX-57-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLX–57–R één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLX-57-R, een Santini E-capri bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKX-57-R, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNX-57-R, een Flyer Ts serie ts 7.50 bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DLV-57-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLZ-57-R, een Sym Crox bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLX-47-R, een Kymco Vp50 bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLX-67-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DLX-56-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DLX-58-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLX-57-P, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: DLX-57-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, L, X en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, X en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 7 in DLX57R vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLXR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-12-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DBX-69-G: Kymco Like
  2. DBZ-19-X: Accell-nederland Koga e-xlr8
  3. DHG-42-F: Btc Riva 2
  4. DKK-49-D: Piaggio N/a
  5. DKL-74-S: Sym Xpro
  6. DKN-71-R: Piaggio N/a
  7. DLL-74-V: La souris City
  8. DLT-11-L: Piaggio Vespa Primavera
  9. DND-75-F: La souris Grande retro
  10. DNG-97-Z: Piaggio N/a
  11. DNJ-35-K: Btc Riva
  12. DNK-88-L: Benzhou Light 50
  13. DNS-03-V: Piaggio Liberty
  14. DNS-43-L: La souris Vespelini
  15. DNT-28-S: La souris Vespelini S
  16. DNT-65-Z: Peugeot Tweet
  17. DNT-67-Z: Sym Fiddle Ii
  18. DNT-69-B: Peugeot Django
  19. DNT-75-B: Peugeot Django
  20. DNV-11-G: Stromer N/a
  21. DNV-28-H: Kymco Like
  22. DNV-40-S: Peugeot Django
  23. DNX-09-P: Stromer N/a
  24. DNX-21-P: Stromer N/a
  25. DNX-25-P: Stromer N/a
  26. DNX-34-P: Stromer N/a
  27. DNX-39-H: La souris Futuro retro
  28. DNX-57-L: Stromer N/a
  29. DNX-70-L: Stromer N/a
  30. DNX-73-L: Stromer N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.