DLX-90-P DLX-92-P

DLX-91-P: Piaggio N/a

DLX-91-P Op deze pagina vind je alle informatie over DLX–91–P, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DLX-91-P?

infoverkopentools

Specificaties van de DLX-91-P

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLX-91-P, DLX–91–P, DLX 91 P (gespeld: Dirk Lodewijk Xantippe Negen Één Pieter)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-10-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-10-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLX91P

07-10-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
07-10-2017 Eerste toelating
07-10-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
21-06-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
02-07-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2006/120/EC:
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLX-91-P

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLX91P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLX 91 P

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLX91P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLX91P)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLX-91-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DLX91P uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 91-DL-XP, een rode Honda Civic 5 dr personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DLX-91-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLX–91–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLX-91-P, een La souris City S bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKX-91-P, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNX-91-P, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLV-91-P, een Agm Sp 50 bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLZ-91-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.
  6. Verandering op plek 4: DLX-81-P, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 5: DLX-90-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLX-92-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DLX-91-N, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLX-91-R, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, L, X en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, X en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 1 in DLX91P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLXP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-10-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DBP-07-G: Znen Zn50qt-32
  2. DDT-65-G: Kymco Vp50
  3. DJF-93-S: Yamaha Ns50n
  4. DKD-33-V: Riese und mueller Charger
  5. DKN-32-T: Diamant Trek super commuter+9s
  6. DKP-11-T: Piaggio N/a
  7. DKT-61-K: Berini M59
  8. DKT-73-J: Sym Orbit Ii
  9. DKZ-04-Z: Btc Riva
  10. DKZ-82-F: Sym Fiddle Ii
  11. DLL-92-J: Btc Old version
  12. DLT-53-R: Piaggio N/a
  13. DLT-96-L: Piaggio Vespa Primavera
  14. DLV-03-R: Agm Vx 50
  15. DLX-38-H: Piaggio Vespa Sprint
  16. DLX-44-F: Piaggio N/a
  17. DLZ-17-R: Juneng Jn50qt-10f
  18. DLZ-48-T: Winora-staiger gmbh Haibike sduro trekking s 6.0 herren /gent
  19. DNB-19-Z: Piaggio N/a
  20. DNB-28-R: Sym Allo
  21. DNB-39-R: Peugeot Kisbee
  22. DNB-42-S: Yamaha Yn50fu
  23. DNB-53-R: Riese und mueller Cruiser
  24. DNB-64-N: Piaggio N/a
  25. DNB-71-R: Kymco Agility Carry
  26. DNB-72-D: Turbho Rl-50
  27. DNB-88-Z: Sym Fiddle
  28. DNB-93-R: Senzo Riva s
  29. F-032-TG: Honda Nsc50mpd
  30. F-387-KR: Benzhou 25 sixties

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.347 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.972 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.