DLZ-24-S DLZ-26-S

DLZ-25-S: Piaggio N/a

DLZ-25-S Op deze pagina vind je alle informatie over DLZ–25–S, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DLZ-25-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DLZ-25-S

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DLZ-25-S, DLZ–25–S, DLZ 25 S (gespeld: Dirk Lodewijk Zaandam Twee Vijf Simon)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-02-2025 (ruim 6 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLZ25S

23-02-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
23-02-2018 Eerste toelating
23-02-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
17-07-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
19-12-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
27-02-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DLZ-25-S

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DLZ25S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DLZ 25 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLZ25S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DLZ25S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLZ-25-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DLZ25S uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 25-DL-ZS, een gele Daihatsu Sirion personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DLZ-25-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLZ–25–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLZ-25-S, een Segway N.a bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKZ-25-S, een Kymco Vp50 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNZ-25-S, een Emco Novi bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLX-25-S, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 4: DLZ-15-S, een Juneng Jn50qt-10f bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLZ-35-S, een Juneng Jn50qt-10f bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 5: DLZ-24-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLZ-26-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DLZ-25-P, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLZ-25-T, een Btc Riva bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, L, Z en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, Z en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in DLZ25S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLZS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-02-2018 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DFT-16-S: Kymco Vp50
  2. DLL-91-K: Piaggio N/a
  3. DLT-22-L: Piaggio Vespa Primavera
  4. DNF-40-B: Piaggio N/a
  5. DNG-65-G: Piaggio N/a
  6. DNJ-78-D: Sym Orbit Ii
  7. DNL-71-Z: Stromer N/a
  8. DNS-30-N: Sym Xpro
  9. DNT-35-N: Tym Gt2
  10. DNT-38-R: Btc Old classic
  11. DNT-41-X: Btc Riva 2
  12. DNV-09-P: Agm New flash
  13. DPD-95-P: Yamaha Neo's Ubs
  14. DPF-32-K: Piaggio Vespa Sprint
  15. DPF-38-B: Piaggio Liberty
  16. DPG-03-Z: Kymco Like
  17. DPG-05-G: Iva Lux50
  18. DPG-21-P: Sym Orbit
  19. DPG-38-D: Tomos Quadro
  20. DPG-53-K: Nonoiz S-road
  21. DPG-54-X: Diamant Trek super commuter+8s
  22. DPG-75-T: Riese und mueller Supercharger
  23. DPG-88-R: Sym Fiddle
  24. DPG-91-K: Piaggio Vespa Sprint
  25. DPG-96-G: Kymco Agility Delivery
  26. DPH-33-D: Kymco Agility Delivery
  27. DPH-52-B: Peugeot Kisbee
  28. DPH-54-D: Aixam S9
  29. DPH-92-B: Btc Riva
  30. DPH-92-H: Riese und mueller Supercharger

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.