Het kenteken van deze Piaggio N/a (DNB16T) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Piaggio |
Model | N/a |
Kenteken | DNB-16-T, DNB–16–T, DNB 16 T (gespeld: Dirk Nico Bernard Één Zes Theodoor) |
Type | C25 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2002/24*0551*12 |
Variant | D |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 29-11-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 29-11-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 29-11-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DNB16T |
|
29-11-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
29-11-2017 | Eerste toelating |
29-11-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 89 kg |
Massa rijklaar | 95 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 245 kg |
Wielbasis | 120 cm |
Technische maximale massa voertuig | 245 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,62 kW (2,20 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,62 kW (2,20 pk) |
Geluidsniveau stationair | 73 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 65 dB(A) |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | 5-24-97 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2750 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Wacht op keuren | Nee |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DNB16T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DNB16T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DNB-16-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DNB–16–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DNB–16–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N, B en T kun je douaneboot maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 6 met douaneboot te combineren.
Als je DNB16T omdraait krijg je T61BND, een Mercedes-benz Lp 811 motorrijtuig met beperkte snelheid uit 1972.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N, B en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 6 in DNB16T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNBT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DNBÂ 16Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: