Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | N/a |
Kenteken | DNB-17-T, DNB–17–T, DNB 17 T (gespeld: Dirk Nico Bernard Één Zeven Theodoor) |
Type | C25 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2002/24*0551*12 |
Variant | D |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 07-03-2025 (bijna 6 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 29-05-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 29-05-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DNB17T |
|
29-05-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
29-05-2018 | Eerste toelating |
29-05-2018 | Vorige aanvang tenaamstelling |
06-06-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
12-06-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
07-03-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 89 kg |
Massa rijklaar | 95 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 245 kg |
Wielbasis | 120 cm |
Technische maximale massa voertuig | 245 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,62 kW (2,20 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,62 kW (2,20 pk) |
Geluidsniveau stationair | 73 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 65 dB(A) |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2750 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DNB17T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DNB17T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DNB-17-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DNB–17–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DNB–17–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N, B en T kun je douaneboot maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 7 met douaneboot te combineren.
Als je DNB17T omdraait krijg je T71BND, een Hinomoto C174 land- of bosbouwtrekker uit 1992.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N, B en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 7 in DNB17T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNBT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DNBÂ 17Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: