DNG-72-T DNG-74-T

DNG-73-T: Piaggio N/a

DNG-73-T Op deze pagina vind je alle informatie over DNG–73–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DNG-73-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DNG-73-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DNG-73-T, DNG–73–T, DNG 73 T (gespeld: Dirk Nico Gerard Zeven Drie Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-11-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-11-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-11-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DNG73T

02-11-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
02-11-2017 Eerste toelating
02-11-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2006/120/EC:
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DNG-73-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DNG73T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DNG 73 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DNG73T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DNG73T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DNG-73-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DNG–73–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FNG-73-T, een Aixam S9 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DLG-73-T, een Berini Napoli bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DPG-73-T, een Gts Piemonte 50 bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DND-73-T, een Kymco People s bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DNH-73-T, een Elveco Dh-03-l12 bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DNG-63-T, een Senzo Riva s bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DNG-83-T, een Kymco Dink bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DNG-72-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DNG-74-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DNG-73-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: DNG-73-V, een Neco Borsalino 50 bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DNG–73–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N, G en T kun je dingt maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 3 met dingt te combineren.

Achterstevoren

Als je DNG73T omdraait krijg je T37GND, een Cfmoto Uforce 600 land- of bosbouwtrekker uit 2024.

Meer kentekens met D, N, G en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N, G en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 3 in DNG73T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNGT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-11-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. D-596-DV: Malaguti Phantom Lc
  2. DGT-95-D: Piaggio Vespa Sprint
  3. DJN-27-B: Peugeot Speedfight
  4. DJR-85-V: Sym Fiddle
  5. DJS-38-T: Sym Symphony St
  6. DKB-68-X: Kymco Agility Carry
  7. DKH-70-N: Piaggio N/a
  8. DKP-16-N: Sym Mio 50
  9. DKR-13-S: Piaggio Vespa Sprint
  10. DKX-91-R: Riese und mueller Charger
  11. DLB-59-J: Piaggio Vespa Primavera
  12. DLN-74-R: Piaggio N/a
  13. DLP-78-L: Kymco People s
  14. DLS-43-B: Riya Ry50qt-3
  15. DLV-51-J: Piaggio Vespa Primavera
  16. DLZ-06-S: Juneng Jn50qt-10f
  17. DNB-46-G: Peugeot Django
  18. DND-03-G: Juneng Jn50qt-10f
  19. DNF-06-K: Elveco Dh-03-l12
  20. DNF-81-L: Sym Xpro
  21. DNF-82-V: Kymco Agility50
  22. DNG-07-Z: Iva Jet 50
  23. DNG-09-Z: Kymco People s
  24. DNG-22-J: Sym Fiddle Ii
  25. DNG-33-D: Sym Fiddle Ii
  26. DNG-33-P: Iva Lux50
  27. DNG-41-P: Sym Xpro
  28. DNG-45-K: Yamaha Yn50fu
  29. DNG-45-V: Sym Orbit Ii
  30. DNH-49-G: Kalkhoff Integrale

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.