DNG-73-T DNG-75-T

DNG-74-T: Piaggio N/a

DNG-74-T Op deze pagina vind je alle informatie over DNG–74–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DNG-74-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DNG-74-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DNG-74-T, DNG–74–T, DNG 74 T (gespeld: Dirk Nico Gerard Zeven Vier Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-06-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-11-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-11-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DNG74T

10-11-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
10-11-2017 Eerste toelating
12-05-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
06-06-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2006/120/EC:
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DNG-74-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DNG74T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DNG 74 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DNG74T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DNG74T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DNG-74-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DNG–74–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FNG-74-T, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DLG-74-T, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DPG-74-T, een Senzo Sp50 bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DNF-74-T, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DNH-74-T, een Gazelle Cityzen s10 sp bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DNG-64-T, een Senzo Gt2 bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DNG-84-T, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DNG-73-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DNG-75-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DNG-74-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: DNG-74-V, een Honda Nsc50mpd bromfiets uit 2018.

Ezelsbruggetje

Om DNG–74–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N, G en T kun je dingt maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 4 met dingt te combineren.

Achterstevoren

Als je DNG74T omdraait krijg je T47GND, een Limach Ew60.1 mobiele machine uit 2024.

Meer kentekens met D, N, G en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N, G en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 4 in DNG74T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNGT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

10-11-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DBL-55-T: Honda Nsc50t2
  2. DFN-21-X: Yamaha Yn50fm
  3. DJK-60-R: Giant Quick-e
  4. DKN-68-B: Sym Fiddle
  5. DKZ-67-S: Sym Fiddle Ii
  6. DLB-66-G: Kymco Vp50
  7. DLD-26-B: Piaggio N/a
  8. DLK-96-D: Piaggio N/a
  9. DLR-65-X: Piaggio N/a
  10. DLT-16-J: Kymco Agility50
  11. DLX-65-T: Sym Fiddle Ii
  12. DLX-89-L: Peugeot Vivacity
  13. DLZ-20-X: Piaggio Vespa Primavera
  14. DLZ-42-D: Piaggio N/a
  15. DNG-16-Z: La souris Vespelini S
  16. DNG-66-G: Piaggio N/a
  17. DNG-86-H: Sym Fiddle Ii
  18. DNH-01-V: Sym Symphony St
  19. DNH-15-L: Btc Riva
  20. DNH-25-V: Peugeot Django
  21. DNH-39-X: Agm Nm50-5a
  22. DNH-43-T: La souris Vespelini
  23. DNH-61-T: Microcar M.go
  24. DNH-91-R: Btc Riva
  25. DNJ-01-F: Sym Fiddle
  26. DNJ-07-L: La souris Grande retro
  27. DNJ-19-D: La souris City
  28. DNJ-45-K: Btc Riva
  29. DNJ-81-J: Btc Old classic
  30. F-319-SB: Piaggio N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.