DNH-01-T DNH-03-T

DNH-02-T: Piaggio N/a

DNH-02-T Op deze pagina vind je alle informatie over DNH–02–T, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DNH-02-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DNH-02-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DNH-02-T, DNH–02–T, DNH 02 T (gespeld: Dirk Nico Hendrik Nul Twee Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-02-2025 (ruim 7 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-12-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-12-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DNH02T

22-12-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
22-12-2017 Eerste toelating
08-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
18-05-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
19-09-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
04-05-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
30-05-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
02-02-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2003/77/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DNH-02-T

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DNH02T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DNH 02 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DNH02T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DNH02T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DNH-02-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DNH–02–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FNH-02-T, een Segway E110s bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DLH-02-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DPH-02-T, een Sym Fiddle bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DNG-02-T, een Vespa 50 N bromfiets uit 1973.
  5. Verandering op plek 3: DNJ-02-T, een Btc Gt2 bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DNH-12-T, een Stromer N/a bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 5: DNH-01-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DNH-03-T, een Gazelle Cityzen s10 sp bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DNH-02-S, een Btc Riva 2 bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DNH-02-V, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DNH–02–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N, H en T kun je de volgende woorden maken: Den Hout en Udenhout. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0 en 2 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, N, H en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 2 in DNH02T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNHT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

22-12-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. D-979-NL: Wha trading bv Mtl-eb-042
  2. DFZ-62-B: Peugeot Kisbee
  3. DGN-31-N: Peugeot Speedfight
  4. DGZ-32-L: Iva Lux50
  5. DJJ-76-H: Sparta Bosch e-speed
  6. DJL-43-L: Agm Vx 50
  7. DKL-75-S: Sym Fiddle Ii
  8. DLG-97-Z: Piaggio N/a
  9. DLP-27-N: Good year Ego1
  10. DLP-60-S: Nicom Sachs-bikes
  11. DNB-34-D: Znen Zn50qt-11b
  12. DNK-15-K: Agm Vx 50
  13. DNK-34-K: Agm Vx 50
  14. DNK-38-P: Piaggio Vespa Sprint
  15. DNK-92-H: Agm Vx 50
  16. DNL-33-S: Agm Vx 50
  17. DNL-66-B: Yamaha Yn50f
  18. DNP-57-T: Senzo Gt2
  19. DNP-72-B: Beta N/a
  20. DNV-40-F: Kymco Dink
  21. DNX-51-P: Stromer N/a
  22. DNZ-02-T: Dutch id Dutch id
  23. DNZ-09-F: Riya Ry50qt-16
  24. DNZ-22-P: Dayang Chok
  25. DNZ-23-T: Askoll N/a
  26. DNZ-37-V: Dutch id Dutch id
  27. DNZ-48-V: Stromer N/a
  28. DNZ-62-T: New holland Gs3000
  29. DNZ-63-V: La souris Trendy retro
  30. DNZ-69-V: Dutch id Dutch id

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.