DNK-49-P DNK-51-P

DNK-50-P: Piaggio N/a

DNK-50-P Op deze pagina vind je alle informatie over DNK–50–P, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DNK-50-P?

infoverkopentools

Specificaties van de DNK-50-P

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DNK-50-P, DNK–50–P, DNK 50 P (gespeld: Dirk Nico Karel Vijf Nul Pieter)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*05
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-01-2025 (bijna 8 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-12-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-12-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DNK50P

01-12-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
01-12-2017 Eerste toelating
01-12-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
03-12-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
09-12-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
27-12-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
21-01-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-108/2009/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DNK-50-P

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DNK50P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DNK 50 P

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DNK50P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DNK50P)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DNK-50-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DNK50P uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 50-DN-KP, een grijze Volkswagen Golf personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DNK-50-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DNK–50–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FNK-50-P, een Stromer N/a bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DLK-50-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DPK-50-P, een Piaggio Liberty bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DNJ-50-P, een Agm R8 bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DNL-50-P, een Riese und mueller Charger bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DNK-40-P, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DNK-60-P, een Yamaha Ns50f bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DNK-51-P, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DNK-50-N, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DNK-50-R, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, N, K en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N, K en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in DNK50P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNKP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-12-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. D-825-FG: Sym Hu05w
  2. DFR-02-Z: Nimoto Ceo 50
  3. DGR-11-N: Yamaha Yn50fu
  4. DJR-64-F: Peugeot Kisbee
  5. DJV-89-J: Yamaha Yn50fmu
  6. DKK-18-S: Sym Fiddle Ii
  7. DLG-61-R: Turbho Rs-50
  8. DLJ-01-F: Piaggio N/a
  9. DLL-63-D: Riya Ry50qt-16
  10. DLV-06-G: Kymco Agility50 Or agility50 mmc mofa
  11. DNB-22-H: Btc Riva
  12. DND-22-P: Piaggio N/a
  13. DND-53-V: Piaggio Vespa Sprint
  14. DNH-04-Z: Piaggio N/a
  15. DNH-83-N: Piaggio N/a
  16. DNH-93-F: Piaggio N/a
  17. DNJ-19-H: Iva Lux50
  18. DNJ-95-F: Btc Riva
  19. DNK-55-J: Tomos Standard
  20. DNL-75-N: Btc Riva
  21. DNN-86-T: Gerray Star
  22. DNP-01-N: Stromer N/a
  23. DNP-16-D: Aixam S9
  24. DNP-45-J: Peugeot Kisbee
  25. DNP-55-S: Senzo Riva lux
  26. DNP-56-D: Sym Symphony St
  27. DNP-62-S: Kymco Agility50
  28. DNP-67-H: Juneng Jn50qt-10f
  29. F-702-KZ: Turbho Cl-50
  30. F-886-SK: Tomos Classic

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.346 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.