DNT-14-D DNT-16-D

DNT-15-D: Piaggio N/a

DNT-15-D Op deze pagina vind je alle informatie over DNT–15–D, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DNT-15-D?

infoverkopentools

Specificaties van de DNT-15-D

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DNT-15-D, DNT–15–D, DNT 15 D (gespeld: Dirk Nico Theodoor Één Vijf Dirk)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*03
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-06-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-04-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-04-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DNT15D

21-04-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
21-04-2018 Eerste toelating
21-04-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
12-06-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-108/2009/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DNT-15-D

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DNT15D (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DNT 15 D

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DNT15D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DNT15D)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DNT-15-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DNT15D uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 15-DN-TD, een groene Citroen Xantia personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DNT-15-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DNT–15–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FNT-15-D, een Honda Mb-5 bromfiets uit 1980.
  2. Verandering op plek 2: DLT-15-D, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DPT-15-D, een Sym Symphony St bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DNR-15-D, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DNV-15-D, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DNT-05-D, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DNT-25-D, een Btc Gt2 bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DNT-14-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: DNT-16-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DNT-15-B, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DNT-15-F, een Stromer N/a bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, N, T en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N, T en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in DNT15D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNTD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

21-04-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DKN-33-D: Sym Symphony St
  2. DLJ-05-D: Piaggio Vespa Primavera
  3. DLK-05-K: Kalkhoff Intergrale
  4. DNJ-02-D: Piaggio Vespa Sprint
  5. DNP-70-B: Kymco Agility50
  6. DNR-61-V: Piaggio Vespa Sprint
  7. DNR-75-G: Btc Riva
  8. DNS-09-H: Piaggio Vespa Sprint
  9. DNS-36-H: Piaggio Vespa Sprint
  10. DNX-17-D: Agm Vx 50
  11. DPD-35-D: Berini Napoli
  12. DPD-57-H: Niu M1 pro
  13. DPG-05-K: Sym Symphony St
  14. DPJ-40-J: Gts Toscana
  15. DPJ-49-D: Sym Fiddle
  16. DPJ-62-N: Stromer N/a
  17. DPL-24-L: Piaggio Vespa Sprint
  18. DPL-26-K: Piaggio Zip
  19. DPL-31-K: Stromer N/a
  20. DPN-08-R: Piaggio Vespa Sprint
  21. DPN-14-K: Piaggio Vespa Primavera
  22. DPN-71-D: Piaggio Vespa Sprint
  23. DPN-93-K: Sym Fiddle
  24. DPP-08-Z: La souris Vespelini
  25. DPP-17-N: Sym Fiddle
  26. DPP-34-F: Sym Fiddle
  27. DPP-39-J: Sym Fiddle
  28. DPP-55-J: Sym Orbit
  29. DPP-56-R: Sym Fiddle
  30. DPP-69-K: Senzo Grace

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.