Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | N/a |
Kenteken | DNZ-20-S, DNZ–20–S, DNZ 20 S (gespeld: Dirk Nico Zaandam Twee Nul Simon) |
Type | C44 |
Uitvoering | 00 |
Typegoedkeuringsnummer | e11*2002/24*0128*04 |
Variant | 4 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-11-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-12-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-12-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 09-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DNZ20S |
|
22-12-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-12-2017 | Eerste toelating |
22-12-2017 | Vorige aanvang tenaamstelling |
09-06-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
23-06-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
02-11-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 101 kg |
Massa rijklaar | 107 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 295 kg |
Wielbasis | 134 cm |
Technische maximale massa voertuig | 295 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,20 kW (1,63 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,20 kW (1,63 pk) |
Geluidsniveau stationair | 76 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 63 dB(A) |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | 97/24/5/EC Stage 2-2002/51/EC |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3187 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DNZ20S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DNZ20S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DNZ-20-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DNZ20S uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DNZ–20–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DNZ–20–S makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N, Z en S kun je Deinzes maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 0 met Deinzes te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N, Z en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 0 in DNZ20S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNZS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DNZÂ 20Â S, gebruik dan onderstaande zoekbox: