DPK-76-J DPK-79-J

DPK-77-J: Piaggio N/a

DPK-77-J Op deze pagina vind je alle informatie over DPK–77–J, een Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met DPK-77-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DPK-77-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DPK-77-J, DPK–77–J, DPK 77 J (gespeld: Dirk Pieter Karel Zeven Zeven Jan)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 6
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-03-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-02-2017 (bijna 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DPK77J

02-02-2017 Eerste toelating
21-03-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
04-04-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
06-05-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
13-05-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 106 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 71 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DPK-77-J

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DPK77J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DPK 77 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPK77J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DPK77J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DPK-77-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DPK77J uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 77-DP-KJ, een grijze Peugeot 206 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DPK-77-J, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPK–77–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FPK-77-J, een Qwic Performance rd11 speed bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DNK-77-J, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DRK-77-J, een Sym Fiddle bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DPJ-77-J, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DPL-77-J, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DPK-67-J, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DPK-87-J, een Honda Nps50 bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DPK-76-J, een Riese und mueller Nevo bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: DPK-78-J, een Kymco Agility Delivery bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DPK-77-H, een Sym X'pro bromfiets uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: DPK-77-K, een Moden E-vpa bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, P, K en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, K en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 7 in DPK77J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPKJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-02-2017 (bijna 9 jaar geleden):
  1. D-683-JT: Viraggio Sensa
  2. DBF-82-H: Kymco Agility 50
  3. DDD-37-G: Accell-nederland Koga e-xlr8
  4. DFP-13-L: Killerbee Roma
  5. DFZ-30-B: Peugeot Kisbee
  6. DGV-42-F: Bye bike One+
  7. DHG-52-J: Bye bike One+
  8. DHN-10-X: Dutch id Dutch id
  9. DHP-41-D: Tomos Quadro E-start
  10. DHZ-65-D: Piaggio Vespa Sprint
  11. DJH-67-V: Piaggio Vespa Sprint
  12. DJH-72-X: Sym Fiddle
  13. DJJ-13-V: Longjia H2
  14. DJJ-22-S: Piaggio Vespa Sprint
  15. DJJ-42-N: Sym Fiddle Ii
  16. DJN-16-J: Piaggio Ape 50 pick up
  17. DJN-42-N: Sym Xpro
  18. DJP-17-Z: Piaggio Vespa Sprint
  19. DJP-55-V: Peugeot Tweet
  20. DJP-75-G: Qwic Emotor lite
  21. DJR-13-V: E-max N/a
  22. DJR-15-V: Iva Venti 50
  23. DJR-22-L: Microcar M.go
  24. DJR-52-H: La souris Vespelini S
  25. DJR-61-T: Agm Vx 50
  26. DJR-64-V: Turbho Rl-50
  27. DJR-66-X: Sym Xpro
  28. DJR-81-X: Btc Old version
  29. DJR-94-V: Sym Fiddle
  30. DJS-09-F: Tym Sx 50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.