DPT-93-K DPT-96-K

DPT-95-K: Piaggio N/a

DPT-95-K Op deze pagina vind je alle informatie over DPT–95–K, een Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DPT-95-K?

infoverkopentools

Specificaties van de DPT-95-K

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DPT-95-K, DPT–95–K, DPT 95 K (gespeld: Dirk Pieter Theodoor Negen Vijf Karel)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-04-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DPT95K

16-04-2018 Eerste toelating
09-07-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
09-07-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DPT-95-K

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DPT95K (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DPT 95 K

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPT95K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DPT95K)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DPT-95-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DPT95K uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 95-DP-TK, een grijze Citroen Xsara personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DPT-95-K, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPT–95–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FPT-95-K, een Estrima Biro bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DNT-95-K, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DRT-95-K, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DPS-95-K, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DPV-95-K, een Sym Orbit bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DPT-85-K, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 5: DPT-94-K, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DPT-96-K, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DPT-95-J, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DPT-95-L, een Kymco Agility Delivery bromfiets uit 2018.

Ezelsbruggetje

Om DPT–95–K makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, P, T en K kun je diptiek maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9 en 5 met diptiek te combineren.

Meer kentekens met D, P, T en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, T en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 5 in DPT95K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPTK-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-04-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. D-423-JD: Znen Zn50qt-f.25
  2. DBK-76-T: Piaggio N/a
  3. DGL-72-D: La souris Vespelini S
  4. DKR-94-B: Kymco Vitality
  5. DNS-22-K: Kymco People s
  6. DNS-42-J: Piaggio Vespa Sprint
  7. DNT-86-D: Kymco People s
  8. DNX-70-F: Agm Vx 50
  9. DNZ-44-K: Piaggio Vespa Sprint
  10. DPD-71-J: Kymco Like
  11. DPH-69-D: Sym Orbit
  12. DPK-97-P: Sym Fiddle
  13. DPL-27-F: Sym Jet 14
  14. DPN-09-F: Senzo Riva s
  15. DPN-21-X: Senzo Riva lux
  16. DPN-23-X: Piaggio Zip
  17. DPN-41-G: Piaggio Vespa Sprint
  18. DPN-72-X: Piaggio Zip
  19. DPN-99-P: Sym Fiddle
  20. DPP-32-D: Iva Retro 50
  21. DPP-54-H: La souris Vespelini S
  22. DPP-56-H: La souris Vespelini
  23. DPP-61-J: Stromer N/a
  24. DPP-63-H: La souris Vespelini
  25. DPP-78-B: Kymco Like
  26. DPP-85-B: Senzo Riva lux
  27. DPP-95-D: Iva Lux50
  28. DPT-94-K: Piaggio N/a
  29. FTG-93-S: Aixam S9

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.346 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.