DVB-36-S DVB-38-S

DVB-37-S: Piaggio N/a

DVB-37-S Op deze pagina vind je alle informatie over DVB–37–S, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DVB-37-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DVB-37-S

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken DVB-37-S, DVB–37–S, DVB 37 S (gespeld: Dirk Victor Bernard Drie Zeven Simon)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*12
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-08-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-10-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DVB37S

19-10-2017 Eerste toelating
03-08-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
20-02-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
29-01-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
08-08-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum DVB-37-S

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken DVB37S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de DVB 37 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DVB37S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (DVB37S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DVB-37-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DVB37S uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 5: DV-BS-37, een groene Ford Sierra 2.0i gl u9 personenauto uit 1992.
  2. Sidecode 6: 37-DV-BS, een groene Peugeot 306 personenauto uit 2000.
  3. Sidecode 11: DVB-37-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DVB–37–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: GVB-37-S, een grijze Volkswagen Golf personenauto uit 2024.
  2. Verandering op plek 2: DTB-37-S, een Gazelle Cityzen speed powertube bromfiets.
  3. Verandering op plek 2: DXB-37-S, een Piaggio Zip bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DVD-37-S, een E-max Vt-120ld bromfiets uit 2019.
  5. Verandering op plek 4: DVB-27-S, een Mash Fifty bromfiets uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: DVB-47-S, een Btc Legend bromfiets uit 2019.
  7. Verandering op plek 5: DVB-36-S, een Kreidler K53/402 Nl bromfiets uit 1977.
  8. Verandering op plek 5: DVB-38-S, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2019.
  9. Verandering op plek 6: DVB-37-R, een Btc Riva bromfiets uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: DVB-37-T, een Niu N/a bromfiets uit 2019.

Meer kentekens met D, V, B en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, V, B en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in DVB37S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DVBS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

19-10-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DJH-93-Z: Piaggio N/a
  2. DKG-29-B: Piaggio Vespa Primavera
  3. DKJ-80-N: Piaggio Vespa Sprint
  4. DKZ-11-T: Sym Fiddle Ii
  5. DLF-65-S: Piaggio Vespa Primavera
  6. DLJ-09-R: Piaggio N/a
  7. DLJ-25-J: Gazelle Cityzen s10 sp
  8. DLN-36-N: Berini M58
  9. DLR-61-K: Piaggio Vespa Primavera
  10. DLT-52-V: Piaggio Vespa Sprint
  11. DLX-50-H: Piaggio Vespa Sprint
  12. DND-51-Z: Agm Vx 50
  13. DND-59-B: Kymco Agility Carry
  14. DND-70-X: Agm Vx 50
  15. DND-76-L: Juneng Jn50qt-10f
  16. DNF-09-R: Agm Veterano
  17. DNF-28-D: Btc Riva
  18. DNF-45-H: La souris Vespelini
  19. DNF-53-B: Turbho Rl-50
  20. DNF-54-N: Agm R8
  21. DNF-59-D: Santini San remo
  22. DNF-70-K: Tomos Standard
  23. DNF-72-F: Riese und mueller Cruiser
  24. DNF-87-N: Senzo Riva lux
  25. DNF-90-N: Senzo Riva lux
  26. DNF-92-H: Agm Vx 50
  27. DNF-95-H: Turbho Rl-50
  28. DNF-96-R: La souris Vespelini S
  29. F-445-ZP: Scomadi Turismo leggera 50
  30. FLN-76-N: Aixam S9

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.