F-127-RB F-129-RB

F-128-RB: Piaggio N/a

F-128-RB Op deze pagina vind je alle informatie over F–128–RB, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2014. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-128-RB?

infoverkopentools

Specificaties van de F-128-RB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-128-RB, F–128–RB, F 128 RB (gespeld: Ferdinand Één Twee Acht Rudolf Bernard)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-07-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-01-2014 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-01-2014 (bijna 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de F128RB

10-01-2014 Eerste tenaamstelling in nederland
10-01-2014 Eerste toelating
29-07-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-128-RB

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F128RB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 128 RB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van F128RB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F128RB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-128-RB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F128RB uit 2014 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 12-FRB-8, een Motorhispania Fu0c bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FR-128-B, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-128-RB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–128–RB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-128-RB, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-128-RB, een witte Volvo Xc40 personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-228-RB, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2013.
  4. Verandering op plek 3: F-118-RB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: F-138-RB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  6. Verandering op plek 4: F-127-RB, een Santini San remo bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: F-129-RB, een Gazelle H.m.c. 707 bromfiets uit 1977.
  8. Verandering op plek 5: F-128-PB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  9. Verandering op plek 5: F-128-SB, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2013.
  10. Verandering op plek 6: F-128-RD, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2013.

Meer kentekens met F, R en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, R en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 2 en 8 in F128RB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FRB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

10-01-2014 (bijna 12 jaar geleden):
  1. D-267-VR: Evader Ev100metro
  2. DBX-34-B: Peugeot Speedfight
  3. F-071-SR: Sym Xs50qt
  4. F-076-JF: Agm Julia
  5. F-197-SR: La souris Trendy retro
  6. F-227-SP: Turbho Rl-50
  7. F-274-SR: Piaggio N/a
  8. F-275-PN: Turbho Cs-50
  9. F-330-LG: Tomos Standard
  10. F-364-SK: Sym Xs50qt
  11. F-437-SR: Piaggio N/a
  12. F-472-SR: Agm Retro Extra
  13. F-479-PS: Sym Allo Gt
  14. F-525-SR: Xinix Touring
  15. F-529-SR: Microcar M.go
  16. F-593-SR: Sym Allo Gt
  17. F-606-SR: Peugeot Speedfight
  18. F-621-SR: Sym Xs50qt
  19. F-639-LX: Derbi Boulevard 50
  20. F-658-PZ: Piaggio N/a
  21. F-666-KG: Honda Nsc50wh
  22. F-670-SR: Piaggio N/a
  23. F-690-SN: Yiying 25 sixties
  24. F-690-SP: Piaggio N/a
  25. F-761-SB: Piaggio N/a
  26. F-869-SP: Piaggio N/a
  27. F-895-SR: Ligier Js50 Dci
  28. F-901-SJ: Piaggio N/a
  29. F-957-SR: Kymco People s
  30. F-979-SR: Agm Vx 50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.267 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.