F-175-PF F-177-PF

F-176-PF: Piaggio N/a

F-176-PF Op deze pagina vind je alle informatie over F–176–PF, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2013. De benzinemotor levert 3,30 kW (4,49 pk).

Wat wil je doen met F-176-PF?

infoverkopentools

Specificaties van de F-176-PF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-176-PF, F–176–PF, F 176 PF (gespeld: Ferdinand Één Zeven Zes Pieter Ferdinand)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant E
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-09-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-07-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-07-2013 (ruim 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de F176PF

23-07-2013 Eerste tenaamstelling in nederland
23-07-2013 Eerste toelating
10-09-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,30 kW (4,49 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,30 kW (4,49 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3350 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-176-PF

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F176PF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 176 PF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van F176PF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F176PF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-176-PF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F176PF uit 2013 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FP-176-F, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2008.
  2. Sidecode 10: F-176-PF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–176–PF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-176-PF, een Agm V641 bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-176-PF, een zwarte Tesla Model 3 personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-076-PF, een Turbho Cx-50 bromfiets uit 2013.
  4. Verandering op plek 2: F-276-PF, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: F-166-PF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  6. Verandering op plek 3: F-196-PF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: F-175-PF, een Kymco People s bromfiets uit 2013.
  8. Verandering op plek 4: F-177-PF, een Kreidler K53/402 bromfiets uit 1976.
  9. Verandering op plek 5: F-176-NF, een Berini Grande bella bromfiets uit 2013.
  10. Verandering op plek 5: F-176-RF, een Zundapp 529-02 bromfiets uit 1979.
  11. Verandering op plek 6: F-176-PD, een La souris Vespelini bromfiets uit 2013.
  12. Verandering op plek 6: F-176-PG, een Kymco People s bromfiets uit 2013.

Achterstevoren

Als je F176PF omdraait krijg je FP671F, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2008.

Meer kentekens met F, P en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, P en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 7 en 6 in F176PF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FPF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-07-2013 (ruim 12 jaar geleden):
  1. D-152-VP: Edwards Sc-153
  2. F-007-NH: Piaggio C38
  3. F-015-RD: Agm Joy
  4. F-056-NK: Benzhou Classic 50
  5. F-066-GX: Peugeot Vclic
  6. F-070-PR: Baotian Bt49qt-21
  7. F-120-HR: Sym N/a
  8. F-154-LN: Berini Iva lux50
  9. F-211-RB: Sym Av05w
  10. F-243-LZ: Kymco Agility 50
  11. F-258-KZ: Benzhou 25 sixties
  12. F-330-RB: Agm Lx
  13. F-339-PN: Piaggio N/a
  14. F-432-PJ: Piaggio N/a
  15. F-475-PZ: Kymco Agility 50
  16. F-479-RB: Sym Xs50qt
  17. F-485-RB: Microcar F8c
  18. F-550-PZ: Kymco Vitality
  19. F-615-NS: Sym Az05w
  20. F-621-RB: Piaggio N/a
  21. F-731-RB: Agm V641
  22. F-747-PZ: Iva Rio 50
  23. F-789-KS: Derbi Boulevard 50
  24. F-888-KN: Yamaha Yn50fm
  25. F-922-FJ: Lingben Gr50qt-34
  26. F-927-PZ: Sym Hu05w
  27. F-939-PD: Sym Mio 50
  28. F-960-RB: Iva Ra-9011
  29. FPD-75-F: Agm Lx
  30. FX-120-R: Znen Zn50qt-e.25

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.