F-206-VV F-210-VV

F-208-VV: Piaggio N/a

F-208-VV Op deze pagina vind je alle informatie over F–208–VV, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2014. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met F-208-VV?

infoverkopentools

Specificaties van de F-208-VV

Het kenteken van deze Piaggio N/a (F208VV) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-208-VV, F–208–VV, F 208 VV (gespeld: Ferdinand Twee Nul Acht Victor Victor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-11-2014 (bijna 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-11-2014 (bijna 11 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-11-2014 (bijna 11 jaar geleden)

Tijdlijn van de F208VV

08-11-2014 Eerste tenaamstelling in nederland
08-11-2014 Eerste toelating
08-11-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-208-VV

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F208VV (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 208 VV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van F208VV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F208VV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-208-VV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F208VV uit 2014 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 20-FVV-8, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FV-208-V, een Yamaha Cs50 bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-208-VV, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–208–VV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-208-VV, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-208-VV, een zwarte Audi S4 personenauto uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: F-108-VV, een Benzhou Capri 50 bromfiets uit 2014.
  4. Verandering op plek 2: F-308-VV, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: F-218-VV, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  6. Verandering op plek 4: F-207-VV, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  7. Verandering op plek 4: F-209-VV, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  8. Verandering op plek 5: F-208-TV, een Emco Novi bromfiets uit 2014.
  9. Verandering op plek 5: F-208-XV, een Znen Zn50qt-30a bromfiets uit 2014.
  10. Verandering op plek 6: F-208-VT, een Sym Az05w bromfiets uit 2014.
  11. Verandering op plek 6: F-208-VX, een Sym Allo bromfiets uit 2014.

Achterstevoren

Als je F208VV omdraait krijg je VV802F, een Mercedes-benz Citan bedrijfsauto uit 2016.

Meer kentekens met F, V en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, V en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 0 en 8 in F208VV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FVV-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-11-2014 (bijna 11 jaar geleden):
  1. F-028-ZN: Sym Mio 50
  2. F-103-ZN: Kymco Agility 50
  3. F-181-XZ: Sym Fiddle
  4. F-231-XP: Sym Fiddle
  5. F-263-ZN: Stromer N/a
  6. F-272-TR: Piaggio N/a
  7. F-277-VT: Piaggio Vespa Primavera
  8. F-302-ZG: Honda Nsc50mpd
  9. F-312-ZN: Agm Vx 50
  10. F-337-ZL: Peugeot Kisbee
  11. F-361-ZK: Nimoto Ceo 50
  12. F-398-ZG: Piaggio Vespa Sprint
  13. F-498-ZN: Znen Zn50qt-30a
  14. F-508-VR: Kymco Agility 50
  15. F-568-ZH: Piaggio Vespa Primavera
  16. F-569-ZL: Sparta Ion e-speed
  17. F-652-XH: Piaggio N/a
  18. F-663-ZL: Sym Mio 50
  19. F-728-ZL: Btc Btc
  20. F-758-ZH: Sym Mio 50
  21. F-765-XZ: Piaggio Vespa Sprint
  22. F-772-ZL: Agm V641
  23. F-803-ZL: Kymco Vp50
  24. F-819-ZL: Btc Riva
  25. F-840-ZL: Sym Fiddle
  26. F-861-VG: Piaggio Vespa Primavera
  27. F-889-VF: Sym Fiddle Ii
  28. F-957-XT: Piaggio N/a
  29. F-971-ZL: Piaggio N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.