F-222-BP F-224-BP

F-223-BP: Piaggio N/a

F-223-BP Op deze pagina vind je alle informatie over F–223–BP, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2012. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-223-BP?

infoverkopentools

Specificaties van de F-223-BP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-223-BP, F–223–BP, F 223 BP (gespeld: Ferdinand Twee Twee Drie Bernard Pieter)
Type C38
Uitvoering 02
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*02
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-08-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-08-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-08-2012 (ruim 13 jaar geleden)

Tijdlijn van de F223BP

16-08-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
16-08-2012 Eerste toelating
16-08-2012 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 104 kg
Massa rijklaar 114 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-223-BP

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F223BP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 223 BP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van F223BP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F223BP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-223-BP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F223BP uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 22-FBP-3, een Honda - bromfiets uit 1977.
  2. Sidecode 10: F-223-BP, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–223–BP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-223-BP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-223-BP, een witte Volkswagen Polo personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-123-BP, een Lintex Ht50qt-39 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 2: F-323-BP, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: F-213-BP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 3: F-233-BP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: F-222-BP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 4: F-224-BP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 5: F-223-DP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: F-223-BN, een Beeline Veloce Gt bromfiets uit 2011.
  11. Verandering op plek 6: F-223-BR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je F223BP omdraait krijg je PB322F, een grijze Bmw X1 Sdrive18i personenauto uit 2017.

Meer kentekens met F, B en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, B en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 2 en 3 in F223BP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FBP-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-08-2012 (ruim 13 jaar geleden):
  1. D-353-VF: Piaggio C38
  2. D-388-ZK: Sym Xs50qt
  3. D-733-TF: Sym Mio 50
  4. F-039-JV: Znen Zn50qt-e5
  5. F-091-KJ: Piaggio C38
  6. F-126-KN: Piaggio C38
  7. F-153-KN: Yamaha Yn50fu
  8. F-276-FF: Modena Dls2
  9. F-285-KN: Fosti Ft50qt-e3.25
  10. F-331-KK: Due First
  11. F-369-KH: Piaggio C38
  12. F-454-GF: Piaggio C38
  13. F-468-GG: Piaggio C38
  14. F-479-KK: Piaggio N/a
  15. F-489-KL: Tomos Standard
  16. F-511-KN: Peugeot Vclic
  17. F-528-KN: Peugeot Tweet
  18. F-551-HK: Piaggio C25
  19. F-552-KL: Agm Hn50qt-10
  20. F-563-FF: Sym N/a
  21. F-582-KN: Aprilia Sb
  22. F-616-KH: Piaggio C38
  23. F-666-KN: Tomos Flexer
  24. F-761-KN: Peugeot Kisbee
  25. F-816-JJ: Kymco People s
  26. F-866-JG: Piaggio C38
  27. F-867-KK: Sym N/a
  28. F-908-KL: Znen Zn50qt-30a
  29. F-942-HL: Piaggio C25

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.