F-381-PD F-383-PD

F-382-PD: Piaggio N/a

F-382-PD Op deze pagina vind je alle informatie over F–382–PD, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2013. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met F-382-PD?

infoverkopentools

Specificaties van de F-382-PD

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-382-PD, F–382–PD, F 382 PD (gespeld: Ferdinand Drie Acht Twee Pieter Dirk)
Type C52
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1520*01
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-03-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-05-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-05-2013 (ruim 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de F382PD

17-05-2013 Eerste tenaamstelling in nederland
17-05-2013 Eerste toelating
28-03-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 117 kg
Massa rijklaar 124 kg
Toegestane maximum massa voertuig 305 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 305 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-382-PD

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F382PD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 382 PD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van F382PD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F382PD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-382-PD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F382PD uit 2013 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 38-FPD-2, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FP-382-D, een Peugeot Fb50qt-6a bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-382-PD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–382–PD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-382-PD, een Agm Retro extra bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-382-PD, een witte Toyota Rav4 personenauto uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: F-282-PD, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2013.
  4. Verandering op plek 2: F-482-PD, een Sym N/a bromfiets uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: F-372-PD, een Agm V641 bromfiets uit 2013.
  6. Verandering op plek 3: F-392-PD, een Nimoto Trendy-r bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: F-381-PD, een Motobi Stella bromfiets uit 2013.
  8. Verandering op plek 4: F-383-PD, een Kymco People s bromfiets uit 2013.
  9. Verandering op plek 5: F-382-ND, een Sym N/a bromfiets uit 2013.
  10. Verandering op plek 5: F-382-RD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  11. Verandering op plek 6: F-382-PB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  12. Verandering op plek 6: F-382-PF, een Derbi Atl bromfiets uit 2000.

Achterstevoren

Als je F382PD omdraait krijg je DP283F, een Peugeot Speedfighter bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met F, P en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, P en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 8 en 2 in F382PD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FPD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-05-2013 (ruim 12 jaar geleden):
  1. D-605-FJ: Peugeot Vivacity
  2. D-631-XK: Beta Bs4
  3. F-026-PD: Agm Vx 50
  4. F-063-PD: Sym Az05w
  5. F-092-GR: Fosti Retro
  6. F-117-FN: Turbho Re-50
  7. F-133-LR: Longjia Estate 50 4t
  8. F-261-PB: Znen Zn50qt-hs
  9. F-354-PD: Yamaha Yn50fu
  10. F-362-PD: Kymco Agility 50
  11. F-365-PD: Agm Nano
  12. F-570-PD: Honda Nsc50 2wh
  13. F-587-NZ: Piaggio N/a
  14. F-597-PB: Iva Venti 50
  15. F-616-NP: Kymco Agility 50
  16. F-636-PD: Kymco Vp50
  17. F-650-FN: Turbho Rg-50
  18. F-682-ND: Piaggio N/a
  19. F-688-NZ: Tomos Luxe E-start
  20. F-698-PB: Kymco Like
  21. F-718-PD: Kymco Like
  22. F-723-NX: Kymco People s
  23. F-738-NP: Orion A30e50
  24. F-754-JX: Sym Xs50qt
  25. F-759-PD: Kymco Vp50
  26. F-780-PD: Yamaha Ns50
  27. F-872-NZ: Berini 25 sixties
  28. F-967-PB: Agm Vx 50
  29. F-969-NZ: Kymco Vp50
  30. F-995-PB: Piaggio N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.