F-405-BR F-407-BR

F-406-BR: Piaggio N/a

F-406-BR Op deze pagina vind je alle informatie over F–406–BR, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2012. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-406-BR?

infoverkopentools

Specificaties van de F-406-BR

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-406-BR, F–406–BR, F 406 BR (gespeld: Ferdinand Vier Nul Zes Bernard Rudolf)
Type C38
Uitvoering 02
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*02
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-07-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-05-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-05-2012 (ruim 13 jaar geleden)

Tijdlijn van de F406BR

11-05-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
11-05-2012 Eerste toelating
11-05-2012 Vorige aanvang tenaamstelling
29-07-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 104 kg
Massa rijklaar 114 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-406-BR

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F406BR (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 406 BR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van F406BR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F406BR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-406-BR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–406–BR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: G-406-BR, een groene Suzuki Jimny personenauto uit 2019.
  2. Verandering op plek 2: F-306-BR, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.
  3. Verandering op plek 2: F-506-BR, een Piaggio N/a bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: F-416-BR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 4: F-405-BR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: F-407-BR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: F-406-DR, een Yamaha Aerox bromfiets uit 2013.
  8. Verandering op plek 6: F-406-BP, een Kymco New sento bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: F-406-BS, een Killerbee Custom bromfiets uit 2011.

Ezelsbruggetje

Om F–406–BR makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, B en R kun je de volgende woorden maken: Faber, Fabrie, febr en fiber. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4, 0 en 6 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je F406BR omdraait krijg je RB604F, een zwarte Mini Johncooperworkscoupe personenauto uit 2013.

Meer kentekens met F, B en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, B en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 0 en 6 in F406BR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FBR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-05-2012 (ruim 13 jaar geleden):
  1. D-634-ZL: Piaggio C38
  2. D-785-XJ: Orion Rx50
  3. F-036-JB: Sym Hu05w
  4. F-091-JD: Baotian Bt49qt-9d1
  5. F-131-HB: Piaggio C25
  6. F-140-HP: Vom Bella milano
  7. F-140-JB: Killerbee Custom
  8. F-224-FN: Piaggio C38
  9. F-359-HZ: Qugo Personal urban transporter
  10. F-372-HS: Piaggio C25
  11. F-425-JB: Kymco Vp50
  12. F-438-HP: Znen Zn50qt-hs
  13. F-442-HT: Piaggio C25
  14. F-448-JB: Kymco Agility City 50
  15. F-480-BP: Kymco Agility 50
  16. F-539-DP: Killerbee Custom
  17. F-561-HT: Vom Bella exclusive
  18. F-580-HZ: Piaggio C25
  19. F-609-HR: Piaggio C38
  20. F-641-HZ: Xinix Ht50qt-29
  21. F-684-GP: Yamaha Yn50fu
  22. F-691-HZ: Agm V641
  23. F-707-GX: Viraggio Sensa
  24. F-744-HZ: Piaggio C44
  25. F-827-HZ: Mtl Mtl-eb-023-0bw
  26. F-842-DK: Piaggio C25
  27. F-869-DF: Piaggio C38
  28. F-879-HT: Xinix Ht50qt-29
  29. F-894-HZ: Tomos Standard
  30. FN-920-H: Yiying Roma

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.432 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.