F-467-JR F-471-JR

F-468-JR: Piaggio N/a

F-468-JR Op deze pagina vind je alle informatie over F–468–JR, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2012. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-468-JR?

infoverkopentools

Specificaties van de F-468-JR

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-468-JR, F–468–JR, F 468 JR (gespeld: Ferdinand Vier Zes Acht Jan Rudolf)
Type C38
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-06-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-06-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 09-12-2021 (ruim 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de F468JR

23-06-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
23-06-2012 Eerste toelating
23-05-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
09-12-2021 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
16-03-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 104 kg
Massa rijklaar 114 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-468-JR

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F468JR (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 468 JR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van F468JR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F468JR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-468-JR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F468JR uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 46-FJR-8, een Peugeot Zenith bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FJ-468-R, een Baotian Bt49qt-11 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-468-JR, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–468–JR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-468-JR, een Zundapp 517-23 bromfiets uit 1969.
  2. Verandering op plek 1: G-468-JR, een grijze Peugeot 108 personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-368-JR, een Nimoto City bromfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 2: F-568-JR, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: F-458-JR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2013.
  6. Verandering op plek 3: F-478-JR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: F-467-JR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  8. Verandering op plek 4: F-469-JR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: F-468-HR, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 1999.
  10. Verandering op plek 5: F-468-KR, een Iico Bellagio bromfiets uit 2012.
  11. Verandering op plek 6: F-468-JP, een Vespa 50/n bromfiets uit 1967.
  12. Verandering op plek 6: F-468-JS, een Znen Zn50qt-30a bromfiets uit 2012.

Achterstevoren

Als je F468JR omdraait krijg je RJ864F, een witte Bmw 318i personenauto uit 2017.

Meer kentekens met F, J en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, J en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 6 en 8 in F468JR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FJR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-06-2012 (ruim 13 jaar geleden):
  1. D-208-KD: Beeline Veloce Gt
  2. D-268-KP: Kymco Agility 50
  3. F-013-JR: Fosti Ft50qt-e.25
  4. F-055-GK: Sym Xs50qt
  5. F-109-JT: Kymco Agility 50
  6. F-157-HR: Sym N/a
  7. F-229-JL: Piaggio C25
  8. F-258-JP: Piaggio C38
  9. F-274-JS: Sym Xs50qt
  10. F-281-JT: Sym Mio 50
  11. F-293-JS: Peugeot Vivacity
  12. F-336-JB: Piaggio C38
  13. F-349-GT: Znen Zn50qt-e
  14. F-382-JP: Sym Xs50qt
  15. F-409-JS: Kymco New sento
  16. F-413-JR: Piaggio C25
  17. F-457-JS: Kymco Agility City 50
  18. F-577-JS: Piaggio C25
  19. F-615-JS: Peugeot Vivacity
  20. F-705-FK: Turbho Rl-50
  21. F-705-JP: Sym Xs50qt
  22. F-739-JR: Kymco People s
  23. F-745-JS: Tomos Luxe
  24. F-756-JS: Kymco Agility 50
  25. F-765-JS: Turbho Rl-50
  26. F-882-GP: Piaggio C38
  27. F-905-HL: Btc Bt49qt-9r
  28. F-921-HL: Piaggio C38
  29. F-981-JP: Vom Bella milano
  30. F-983-HN: Piaggio C44

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.