F-500-SV F-502-SV

F-501-SV: Piaggio N/a

F-501-SV Op deze pagina vind je alle informatie over F–501–SV, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2014. De benzinemotor levert 1,60 kW (2,18 pk).

Wat wil je doen met F-501-SV?

infoverkopentools

Specificaties van de F-501-SV

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-501-SV, F–501–SV, F 501 SV (gespeld: Ferdinand Vijf Nul Één Simon Victor)
Type C49
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*0835*01
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame v. achteras
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-01-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-01-2014 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-01-2014 (bijna 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de F501SV

24-01-2014 Eerste tenaamstelling in nederland
24-01-2014 Eerste toelating
30-01-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 106 kg
Massa rijklaar 110 kg
Toegestane maximum massa voertuig 285 kg
Wielbasis 132 cm
Technische maximale massa voertuig 285 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,60 kW (2,18 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3563 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-501-SV

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F501SV (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 501 SV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van F501SV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F501SV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-501-SV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F501SV uit 2014 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 50-FSV-1, een Peugeot Speed fight 45 km bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FS-501-V, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-501-SV, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–501–SV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-501-SV, een Viraggio Sensa bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-501-SV, een grijze Renault Talisman personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-401-SV, een Feihao N/a bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 2: F-601-SV, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  5. Verandering op plek 3: F-511-SV, een Yamaha Aerox bromfiets uit 2014.
  6. Verandering op plek 4: F-500-SV, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  7. Verandering op plek 4: F-502-SV, een Agm Joy bromfiets uit 2014.
  8. Verandering op plek 5: F-501-RV, een Intercycle Go-go (v) bromfiets uit 1977.
  9. Verandering op plek 5: F-501-TV, een Garelli Junior bromfiets uit 1963.
  10. Verandering op plek 6: F-501-ST, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2014.
  11. Verandering op plek 6: F-501-SX, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2014.

Achterstevoren

Als je F501SV omdraait krijg je VS105F, een Mercedes-benz Citan bedrijfsauto uit 2015.

Meer kentekens met F, S en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 0 en 1 in F501SV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

24-01-2014 (bijna 12 jaar geleden):
  1. D-601-BS: Yiying Light 50
  2. F-027-SN: Piaggio N/a
  3. F-038-RL: Supermotor N/a
  4. F-079-PG: Killerbee Torino
  5. F-136-SV: Znen Zn50qt-30a
  6. F-240-SV: Tomos Standard
  7. F-305-SV: Turbho Cx-50
  8. F-340-NG: Luuko Zipp
  9. F-372-SR: Agm Retro Extra
  10. F-386-SR: Piaggio Vespa Primavera
  11. F-412-SV: Piaggio C80
  12. F-452-SN: Benzhou Capri 50
  13. F-465-SG: Agm New flash
  14. F-490-RR: Peugeot Vclic
  15. F-506-PJ: Tgb Bk1
  16. F-516-SV: Kymco Super8 50
  17. F-571-SP: Piaggio N/a
  18. F-579-SV: Kymco Agility 50
  19. F-601-SV: Piaggio N/a
  20. F-620-RN: Kymco Agility 50
  21. F-715-PR: Peugeot Vivacity
  22. F-762-SV: Kymco Super8 50
  23. F-769-SL: Kymco Like
  24. F-789-RV: Piaggio N/a
  25. F-820-SR: Kymco Vitality
  26. F-823-SV: Kymco Dink
  27. F-830-SV: Yamaha Ns50n
  28. F-839-SV: Yamaha Yn50fu
  29. F-855-KV: Benzhou 25 sixties
  30. F-998-SP: Peugeot Vclic

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.