F-507-TL F-509-TL

F-508-TL: Piaggio N/a

F-508-TL Op deze pagina vind je alle informatie over F–508–TL, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2014. Deze Piaggio rijdt op benzine. Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met F-508-TL?

infoverkopentools

Specificaties van de F-508-TL

Het kenteken van deze Piaggio N/a (F508TL) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-508-TL, F–508–TL, F 508 TL (gespeld: Ferdinand Vijf Nul Acht Theodoor Lodewijk)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-06-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-06-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-06-2014 (ruim 11 jaar geleden)

Tijdlijn van de F508TL

14-06-2014 Eerste tenaamstelling in nederland
14-06-2014 Eerste toelating
14-06-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 162 kW (220 pk)
Retrofitroetfilter Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-508-TL

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F508TL (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 508 TL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van F508TL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F508TL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-508-TL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F508TL uit 2014 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FT-508-L, een Piaggio C25 bromfiets uit 2008.
  2. Sidecode 10: F-508-TL, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–508–TL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-508-TL, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 1: G-508-TL, een diversene Mercedes-benz C220 Cdi personenauto uit 2008.
  3. Verandering op plek 2: F-408-TL, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2014.
  4. Verandering op plek 2: F-608-TL, een Kymco People s bromfiets uit 2014.
  5. Verandering op plek 3: F-518-TL, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  6. Verandering op plek 4: F-507-TL, een Iva Lux50 bromfiets uit 2014.
  7. Verandering op plek 4: F-509-TL, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  8. Verandering op plek 5: F-508-SL, een Piaggio C25 bromfiets uit 2001.
  9. Verandering op plek 5: F-508-VL, een Znen Zn50qt-hs bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: F-508-TK, een Riya Btc bromfiets uit 2014.
  11. Verandering op plek 6: F-508-TN, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2014.

Ezelsbruggetje

Om F–508–TL makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, T en L kun je de volgende woorden maken: aftel, fataal, fatale, fauteuil, Feijtel, foetaal, foetale, futiel en futiele. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 0 en 8 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met F, T en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, T en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 0 en 8 in F508TL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FTL-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-06-2014 (ruim 11 jaar geleden):
  1. D-037-XV: Rieju Mrt1
  2. D-085-RJ: Iico Bd-eb-acc
  3. F-005-VL: Yamaha Yn50fmu
  4. F-006-VF: Piaggio N/a
  5. F-050-VN: Agm Vx 50
  6. F-121-TF: Turbho Cx-50
  7. F-219-VR: Benda Bd50qt-5
  8. F-245-TK: Kymco Agility 50
  9. F-259-VN: Piaggio N/a
  10. F-292-VL: Znen Zn50qt-30a
  11. F-340-VN: Sparta Ion e-speed
  12. F-409-TF: Peugeot Tweet
  13. F-458-VG: Znen Zn50qt-hs
  14. F-526-VL: Piaggio Vespa Sprint
  15. F-530-VP: Peugeot Speedfight
  16. F-557-VF: Znen Zn50qt-e.25
  17. F-606-RG: Piaggio N/a
  18. F-653-VK: Agm Vx 50
  19. F-675-VN: Baotian Bt49qt-21
  20. F-713-VK: Razzo Lugano 50
  21. F-721-TJ: Kymco People s
  22. F-739-VK: Piaggio Vespa Primavera
  23. F-753-VN: Agm R8
  24. F-803-VP: Iva Venti 50
  25. F-828-TH: Kymco Agility 50
  26. F-883-VP: Agm Sp 50
  27. F-893-VB: Piaggio N/a
  28. F-904-VL: Piaggio N/a
  29. F-931-TP: Sym Allo Gt
  30. F-965-VP: Sym Xs50qt

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.