F-716-PD F-718-PD

F-717-PD: Piaggio N/a

F-717-PD Op deze pagina vind je alle informatie over F–717–PD, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2013. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met F-717-PD?

infoverkopentools

Specificaties van de F-717-PD

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-717-PD, F–717–PD, F 717 PD (gespeld: Ferdinand Zeven Één Zeven Pieter Dirk)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 7
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-06-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-05-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-05-2013 (ruim 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de F717PD

21-05-2013 Eerste tenaamstelling in nederland
21-05-2013 Eerste toelating
20-06-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-717-PD

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F717PD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 717 PD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van F717PD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F717PD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-717-PD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F717PD uit 2013 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FP-717-D, een Honda Nps50 bromfiets uit 2008.
  2. Sidecode 10: F-717-PD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–717–PD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-717-PD, een Qwic Emoto lite bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-717-PD, een blauwe Kia Niro personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-617-PD, een Berini Dolcevita 50 bromfiets uit 2013.
  4. Verandering op plek 2: F-817-PD, een Kymco Mxu bromfiets uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: F-707-PD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  6. Verandering op plek 3: F-727-PD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: F-716-PD, een Kymco Vp50 bromfiets uit 2013.
  8. Verandering op plek 4: F-718-PD, een Kymco Like bromfiets uit 2013.
  9. Verandering op plek 5: F-717-ND, een Sym N/a bromfiets uit 2014.
  10. Verandering op plek 5: F-717-RD, een Agm V641 bromfiets uit 2013.
  11. Verandering op plek 6: F-717-PB, een Yiying 25 sixties bromfiets uit 2013.
  12. Verandering op plek 6: F-717-PF, een Velosolex S3800 bromfiets uit 1969.

Achterstevoren

Als je F717PD omdraait krijg je DP717F, een Peugeot Fox bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met F, P en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, P en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 1 en 7 in F717PD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FPD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

21-05-2013 (ruim 12 jaar geleden):
  1. F-001-PD: La souris Futuro retro
  2. F-060-PD: Sym Xs50qt
  3. F-067-JZ: Emco Novi
  4. F-087-PD: Peugeot Speedfight
  5. F-089-NN: Piaggio N/a
  6. F-123-PF: Yamaha Aerox
  7. F-143-NP: Govecs N/a
  8. F-165-KB: Xinix Ht50qt-29
  9. F-167-NX: Yiying Light 50
  10. F-171-PB: Peugeot Vclic
  11. F-255-LV: Yiying Dolcevita 50
  12. F-306-NF: Luuko Zipp
  13. F-322-PF: Sym N/a
  14. F-351-PB: Piaggio N/a
  15. F-363-PD: Agm Retro Extra
  16. F-370-KR: Znen Zn50qt-e.25
  17. F-407-NT: Piaggio N/a
  18. F-414-LV: Berini Dolcevita 50
  19. F-415-ND: Sym Hu05w
  20. F-498-PB: Sym Xs50qt
  21. F-574-PD: Berini Classic 50
  22. F-581-PB: Fosti Ft50qt-e.25
  23. F-650-KX: Piaggio N/a
  24. F-661-JL: Luuko Zipp
  25. F-753-NZ: Sym Mio 50
  26. F-790-NS: Piaggio N/a
  27. F-815-VT: Ride Kallio 50
  28. F-863-PF: Zeg Bulls
  29. F-934-NK: Piaggio N/a
  30. F-948-NX: Piaggio N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.