F-868-PB F-870-PB

F-869-PB: Piaggio N/a

F-869-PB Op deze pagina vind je alle informatie over F–869–PB, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2013. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-869-PB?

infoverkopentools

Specificaties van de F-869-PB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-869-PB, F–869–PB, F 869 PB (gespeld: Ferdinand Acht Zes Negen Pieter Bernard)
Type C38
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-12-2024 (bijna 9 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-07-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-07-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 27-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de F869PB

27-07-2013 Eerste tenaamstelling in nederland
27-07-2013 Eerste toelating
27-07-2013 Vorige aanvang tenaamstelling
27-01-2023 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
10-01-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
10-12-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-869-PB

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F869PB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 869 PB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van F869PB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F869PB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-869-PB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F869PB uit 2013 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 86-FPB-9, een Zundapp 429 bromfiets uit 1967.
  2. Sidecode 9: FP-869-B, een Benzhou 50retro bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-869-PB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–869–PB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-869-PB, een Evader Ev100metro bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-869-PB, een zwarte Tesla Model 3 personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-769-PB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  4. Verandering op plek 2: F-969-PB, een Iva Iva-ra9015 bromfiets uit 2014.
  5. Verandering op plek 3: F-859-PB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 3: F-879-PB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: F-868-PB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  8. Verandering op plek 5: F-869-NB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  9. Verandering op plek 5: F-869-RB, een Znen Zn50qt-e5 bromfiets uit 2013.
  10. Verandering op plek 6: F-869-PD, een Sym Az05w bromfiets uit 2013.

Meer kentekens met F, P en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, P en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 6 en 9 in F869PB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FPB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

27-07-2013 (ruim 12 jaar geleden):
  1. D-139-XJ: Turbho Rx-50
  2. D-973-NN: Sym Ad05w
  3. F-066-RB: Iva Venti 50
  4. F-093-PV: Piaggio N/a
  5. F-110-RF: Agm V641
  6. F-146-PJ: Piaggio N/a
  7. F-240-PK: Piaggio N/a
  8. F-296-PJ: Sym N/a
  9. F-422-RF: Agm V641
  10. F-430-RB: Piaggio N/a
  11. F-433-RF: Agm New flash
  12. F-436-RB: Piaggio N/a
  13. F-445-RF: Agm Gt
  14. F-460-RB: Btc Milano
  15. F-460-RD: Yiying Yy50qt-25
  16. F-676-PZ: Piaggio N/a
  17. F-715-GD: Agm V641
  18. F-799-PR: Piaggio N/a
  19. F-828-NX: Piaggio N/a
  20. F-829-PS: Sym Allo Gt
  21. F-861-RD: Sym Mio 50
  22. F-874-PZ: Piaggio N/a
  23. F-875-RD: Znen Zn50qt-30a
  24. F-912-LL: Piaggio N/a
  25. F-931-PR: Piaggio N/a
  26. F-946-NX: Piaggio N/a
  27. F-952-RD: Yamaha Yn50fu
  28. F-957-JR: Piaggio C38
  29. F-999-PG: Agm Vx 50
  30. F-999-PZ: Piaggio N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.