F-874-SP F-876-SP

F-875-SP: Piaggio N/a

F-875-SP Op deze pagina vind je alle informatie over F–875–SP, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2014. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met F-875-SP?

infoverkopentools

Specificaties van de F-875-SP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-875-SP, F–875–SP, F 875 SP (gespeld: Ferdinand Acht Zeven Vijf Simon Pieter)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*10
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-02-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-05-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-05-2014 (ruim 11 jaar geleden)

Tijdlijn van de F875SP

15-05-2014 Eerste tenaamstelling in nederland
15-05-2014 Eerste toelating
11-02-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-875-SP

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F875SP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 875 SP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van F875SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F875SP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-875-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–875–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-875-SP, een Santini Firenze bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-875-SP, een witte Ford Focus personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-775-SP, een Turbho Cs-50 bromfiets uit 2014.
  4. Verandering op plek 2: F-975-SP, een Yamaha Ns50f bromfiets uit 2014.
  5. Verandering op plek 3: F-865-SP, een Efruscio Efruscio bromfiets uit 2013.
  6. Verandering op plek 3: F-885-SP, een Znen Zn50qt-e.25 bromfiets uit 2014.
  7. Verandering op plek 4: F-874-SP, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  8. Verandering op plek 4: F-876-SP, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  9. Verandering op plek 5: F-875-RP, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  10. Verandering op plek 5: F-875-TP, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2014.
  11. Verandering op plek 6: F-875-SN, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2013.
  12. Verandering op plek 6: F-875-SR, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2014.

Ezelsbruggetje

Om F–875–SP makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, S en P kun je afsop maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 7 en 5 met afsop te combineren.

Achterstevoren

Als je F875SP omdraait krijg je PS578F, een witte Volkswagen Golf personenauto uit 2017.

Meer kentekens met F, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 7 en 5 in F875SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-05-2014 (ruim 11 jaar geleden):
  1. D-828-VS: Derbi Senda Sm
  2. D-970-SB: Iva Ra9011
  3. F-016-VD: Piaggio Vespa Primavera
  4. F-061-VB: Riya Ry50qt-16
  5. F-084-KV: Piaggio N/a
  6. F-195-TS: Kymco Sento
  7. F-206-VB: Riese und mueller Cruiser
  8. F-226-VD: Emco Nova
  9. F-292-TS: Piaggio Vespa Primavera
  10. F-297-VF: Piaggio Vespa Primavera
  11. F-315-VB: Piaggio Vespa Primavera
  12. F-371-TB: Kymco People s
  13. F-372-TR: Piaggio Vespa Primavera
  14. F-438-TS: Piaggio N/a
  15. F-450-VB: Piaggio Vespa Primavera
  16. F-515-TZ: Peugeot Tweet
  17. F-599-SZ: Piaggio N/a
  18. F-611-VD: Piaggio N/a
  19. F-678-TJ: Piaggio N/a
  20. F-712-VB: Iva Rio 50
  21. F-718-RT: Piaggio N/a
  22. F-752-VD: Piaggio N/a
  23. F-753-TT: Sym Mio 50
  24. F-773-VB: Piaggio Vespa Primavera
  25. F-828-SZ: Sym Fiddle Ii
  26. F-838-TZ: La souris Grande retro
  27. F-855-NZ: Berini Iva lux50
  28. F-871-ST: Kymco Like
  29. F-876-VB: Agm Joy
  30. F-978-KS: Piaggio N/a

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.356 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.