F-876-SF F-878-SF

F-877-SF: Piaggio N/a

F-877-SF Op deze pagina vind je alle informatie over F–877–SF, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2013. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met F-877-SF?

infoverkopentools

Specificaties van de F-877-SF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-877-SF, F–877–SF, F 877 SF (gespeld: Ferdinand Acht Zeven Zeven Simon Ferdinand)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*10
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-03-2024 (ruim 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-12-2013 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-12-2013 (bijna 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de F877SF

19-12-2013 Eerste tenaamstelling in nederland
19-12-2013 Eerste toelating
10-12-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
11-02-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
01-03-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-877-SF

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F877SF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 877 SF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van F877SF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F877SF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-877-SF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F877SF uit 2013 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 87-FSF-7, een Tomos A2 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FS-877-F, een Tomos A3 bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-877-SF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–877–SF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-877-SF, een Peugeot Elystar bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-877-SF, een zwarte Alfa romeo Alfa Giulietta personenauto uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: F-777-SF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  4. Verandering op plek 2: F-977-SF, een Nimoto Trendy-r bromfiets uit 2014.
  5. Verandering op plek 3: F-867-SF, een Honda Nsc50mpd bromfiets uit 2014.
  6. Verandering op plek 3: F-887-SF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  7. Verandering op plek 4: F-876-SF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  8. Verandering op plek 4: F-878-SF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  9. Verandering op plek 5: F-877-NF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  10. Verandering op plek 5: F-877-TF, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2014.
  11. Verandering op plek 6: F-877-SB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  12. Verandering op plek 6: F-877-SG, een Killerbee Custom bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met F, S en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 7 en 7 in F877SF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

19-12-2013 (bijna 12 jaar geleden):
  1. D-280-ZR: Sunny-ebike Zwd306
  2. F-006-SK: Piaggio N/a
  3. F-019-RZ: Piaggio N/a
  4. F-062-JZ: Emco Novi
  5. F-072-SJ: Piaggio N/a
  6. F-134-SK: Znen Zn50qt-30a
  7. F-162-SN: Piaggio N/a
  8. F-200-PZ: Kymco Dink
  9. F-270-SN: Piaggio N/a
  10. F-275-SP: Iva Lux50
  11. F-292-SP: Piaggio N/a
  12. F-326-SP: Motobi Pesaro
  13. F-328-SP: Kymco People s
  14. F-334-SP: Riya Ry50qt-16
  15. F-372-RN: Piaggio N/a
  16. F-399-SP: Agm V641
  17. F-408-SP: Derbi Ab
  18. F-491-FG: Sym Xs50qt
  19. F-564-SN: Peugeot Kisbee
  20. F-597-GK: Tisong Swift
  21. F-729-RN: Znen Zn50qt-11b
  22. F-816-PS: Sym Mio 50
  23. F-817-PT: Sym Ad05w
  24. F-817-SN: Tomos Standard
  25. F-821-KK: Peugeot Kisbee
  26. F-862-SN: Piaggio N/a
  27. F-865-SP: Efruscio Efruscio
  28. F-868-SG: Piaggio N/a
  29. F-949-HG: Piaggio C38
  30. F-970-SN: Ligier Jsrc

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.354 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.