F-895-PB F-898-PB

F-896-PB: Piaggio N/a

F-896-PB Op deze pagina vind je alle informatie over F–896–PB, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een snorfiets uit 2014. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-896-PB?

infoverkopentools

Specificaties van de F-896-PB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-896-PB, F–896–PB, F 896 PB (gespeld: Ferdinand Acht Negen Zes Pieter Bernard)
Type C38
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-08-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-08-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-08-2014 (ruim 11 jaar geleden)

Tijdlijn van de F896PB

06-08-2014 Eerste tenaamstelling in nederland
06-08-2014 Eerste toelating
06-08-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-896-PB

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F896PB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 896 PB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van F896PB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F896PB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-896-PB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F896PB uit 2014 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 89-FPB-6, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FP-896-B, een Benzhou 50retro bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-896-PB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–896–PB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-896-PB, een Kymco Like bromfiets uit 2010.
  2. Verandering op plek 1: G-896-PB, een witte Tesla Model 3 personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-796-PB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  4. Verandering op plek 2: F-996-PB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: F-886-PB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  6. Verandering op plek 4: F-895-PB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: F-898-PB, een Renault Twizy 45 bromfiets uit 2013.
  8. Verandering op plek 5: F-896-NB, een Agm V641 bromfiets uit 2013.
  9. Verandering op plek 5: F-896-RB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  10. Verandering op plek 6: F-896-PD, een Sym Hu05w bromfiets uit 2013.

Meer kentekens met F, P en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, P en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 9 en 6 in F896PB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FPB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-08-2014 (ruim 11 jaar geleden):
  1. D-458-LX: Piaggio C38
  2. F-022-XL: La souris Trendy retro
  3. F-024-XB: Killerbee Custom
  4. F-067-XK: Agm Vx 50
  5. F-105-SL: Piaggio N/a
  6. F-107-XJ: Btc City
  7. F-129-XK: Xufeng Liying
  8. F-150-XD: Piaggio Vespa Sprint
  9. F-199-VR: Benzhou Classic 50
  10. F-218-XK: Agm V641
  11. F-294-XH: Piaggio Vespa Sprint
  12. F-300-XF: Turbho Rl-50
  13. F-338-TV: Razzo Milano
  14. F-553-VP: Peugeot Kisbee
  15. F-630-SH: Sym Az05w
  16. F-643-XJ: Znen Zn50qt-e.25
  17. F-650-XK: Riese und mueller Cruiser
  18. F-690-XJ: Turbho Rm-50
  19. F-700-VV: Kymco Agility Carry
  20. F-702-XK: Sym Ad05w
  21. F-737-VB: Piaggio Vespa Primavera
  22. F-743-XK: Xinix Touring
  23. F-767-XG: Kymco Vp50
  24. F-809-TX: Turbho Rg-50
  25. F-809-VX: Kymco New sento
  26. F-828-LG: Kymco Like
  27. F-919-PZ: Peugeot Vclic
  28. F-935-XJ: Znen Zn50qt-e.25
  29. F-937-XH: Piaggio N/a
  30. FT-972-T: Fosti Ft50qt-e.25

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio N/a snorfietsen

16.433 Piaggio N/a snorfietsen
Bekijk Piaggio N/a snorfietsen.
92.267 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.