F-997-VD F-999-VD

F-998-VD: Piaggio N/a

F-998-VD Op deze pagina vind je alle informatie over F–998–VD, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2014. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met F-998-VD?

infoverkopentools

Specificaties van de F-998-VD

Het kenteken van deze Piaggio N/a (F998VD) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken F-998-VD, F–998–VD, F 998 VD (gespeld: Ferdinand Negen Negen Acht Victor Dirk)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*11
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-07-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-07-2014 (ruim 11 jaar geleden)

Tijdlijn van de F998VD

17-07-2014 Eerste tenaamstelling in nederland
17-07-2014 Eerste toelating
12-07-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum F-998-VD

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken F998VD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de F 998 VD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van F998VD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (F998VD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-998-VD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F998VD uit 2014 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 99-FVD-8, een Zundapp 517-34 bromfiets uit 1977.
  2. Sidecode 9: FV-998-D, een Tomos S25 bromfiets uit 1993.
  3. Sidecode 10: F-998-VD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–998–VD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-998-VD, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 1: G-998-VD, een grijze Ford Focus personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-898-VD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  4. Verandering op plek 3: F-988-VD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  5. Verandering op plek 4: F-997-VD, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: F-999-VD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  7. Verandering op plek 5: F-998-TD, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2014.
  8. Verandering op plek 5: F-998-XD, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2014.
  9. Verandering op plek 6: F-998-VB, een Yamaha Yn50fu bromfiets uit 2014.
  10. Verandering op plek 6: F-998-VF, een Znen Zn50qt-b bromfiets uit 2014.

Achterstevoren

Als je F998VD omdraait krijg je DV899F, een Kreidler Florett Type k53/21 n.l. bromfiets uit 1977.

Meer kentekens met F, V en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, V en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 9 en 8 in F998VD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FVD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-07-2014 (ruim 11 jaar geleden):
  1. DKK-38-B: Honda Nsc50 2wh
  2. F-041-VZ: Piaggio Vespa Primavera
  3. F-054-TZ: Piaggio Vespa Primavera
  4. F-057-XB: Sym Allo
  5. F-108-VV: Benzhou Capri 50
  6. F-152-VT: Znen Zn50qt-e.25
  7. F-158-VX: Nimoto Trendy-r
  8. F-201-RX: Kymco Agility 50
  9. F-211-VH: Kymco Vp50
  10. F-251-PL: Piaggio N/a
  11. F-252-RH: Piaggio N/a
  12. F-288-VK: Sym Allo
  13. F-294-VV: Sym Mio 50
  14. F-317-FD: Derbi Senda Sm
  15. F-345-XB: Sym Xs50qt
  16. F-518-XF: Riese und mueller Charger
  17. F-620-VZ: Sym Allo
  18. F-658-XD: Yamaha Cs50
  19. F-684-XD: Huatian Ht50qt-29
  20. F-721-XB: Iva Lux50
  21. F-733-VJ: Sym Xs50qt
  22. F-758-TN: Peugeot Kisbee
  23. F-760-VZ: Piaggio Vespa Sprint
  24. F-796-XD: Agm Joy
  25. F-813-XD: Agm V641
  26. F-866-VT: Agm Sp 50
  27. F-884-NZ: Berini 25 sixties
  28. F-991-PP: Sym Allo
  29. F-994-XD: Piaggio N/a
  30. F-996-RK: Turbho Rx-50

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.