FSJ-69-H FSJ-71-H

FSJ-70-H: Piaggio N/a

FSJ-70-H Op deze pagina vind je alle informatie over FSJ–70–H, een ééncilinder Piaggio N/a. Het is een brommer/scooter uit 2012. De benzinemotor levert 3,30 kW (4,49 pk).

Wat wil je doen met FSJ-70-H?

infoverkopentools

Specificaties van de FSJ-70-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken FSJ-70-H, FSJ–70–H, FSJ 70 H (gespeld: Ferdinand Simon Jan Zeven Nul Hendrik)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant E
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-06-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-02-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 14-06-2024 (ruim 1 jaar geleden)

Tijdlijn van de FSJ70H

13-02-2012 Eerste toelating
14-06-2024 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
25-06-2024 Eerste tenaamstelling in nederland
25-06-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
09-08-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
18-08-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,30 kW (4,49 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3350 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum FSJ-70-H

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken FSJ70H (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Schadeverleden van de FSJ 70 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van FSJ70H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (FSJ70H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FSJ-70-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FSJ70H uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 70-FS-JH, een blauwe Daewoo Matiz 4dr hb personenauto uit 2000.
  2. Sidecode 11: FSJ-70-H, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FSJ–70–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DSJ-70-H, een Niu N/a bromfiets uit 2018.
  2. Verandering op plek 1: GSJ-70-H, een grijze Bmw X5 Xdrive50e personenauto uit 2024.
  3. Verandering op plek 2: FRJ-70-H, een Sym Jet 14 bromfiets uit 2023.
  4. Verandering op plek 2: FTJ-70-H, een La souris City bromfiets uit 2025.
  5. Verandering op plek 3: FSH-70-H, een Kymco New people s bromfiets uit 2024.
  6. Verandering op plek 3: FSK-70-H, een Sym Symphony St bromfiets uit 2024.
  7. Verandering op plek 4: FSJ-60-H, een Sym Fiddle bromfiets uit 2024.
  8. Verandering op plek 4: FSJ-80-H, een Opel Rocks-e bromfiets uit 2024.
  9. Verandering op plek 5: FSJ-71-H, een Niu Nqi gts sport bromfiets uit 2024.
  10. Verandering op plek 6: FSJ-70-G, een Motobecane Av50 bromfiets uit 1975.
  11. Verandering op plek 6: FSJ-70-J, een Segway E110s bromfiets uit 2024.

Meer kentekens met F, S, J en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S, J en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 0 in FSJ70H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSJH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-02-2012 (bijna 14 jaar geleden):
  1. D-694-KZ: Peugeot Vclic
  2. D-728-VL: Tomos Luxe
  3. D-896-VR: Peugeot Vivacity
  4. D-927-JH: Znen Zn50qt-h
  5. DPK-40-N: Piaggio N/a
  6. F-079-DF: Kymco Agility 50
  7. F-083-FT: Piaggio C38
  8. F-123-GS: Skyteam 04
  9. F-130-GS: Kymco Super8 50
  10. F-150-GJ: Piaggio C25
  11. F-150-GS: Tgb Bm1
  12. F-179-GT: Piaggio C38
  13. F-193-GT: Piaggio C25
  14. F-225-GT: Microcar M.go
  15. F-245-GT: Agm Star 50
  16. F-296-GT: Kymco Vp50
  17. F-383-GS: Peugeot Speedfight
  18. F-445-GD: Piaggio C38
  19. F-446-GR: Vom Bella retro
  20. F-556-GS: Fosti Ft50qt-e
  21. F-660-GR: Yamaha Aerox
  22. F-675-GT: Baotian Bt49qt-22e1
  23. F-688-GS: Tomos Sport R
  24. F-725-GR: Piaggio C38
  25. F-816-FL: Kymco Super8 50
  26. F-859-GS: Iva Lux50
  27. F-901-FR: Peugeot Kisbee
  28. F-933-GS: Microcar M.go
  29. F-935-GR: Piaggio C38
  30. F-960-GR: Fosti Ft50qt-e.25

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a bromfietsen

40.358 Piaggio N/a bromfietsen
Bekijk Piaggio N/a bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.