Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | N/a |
Kenteken | FSP-77-T, FSP–77–T, FSP 77 T (gespeld: Ferdinand Simon Pieter Zeven Zeven Theodoor) |
Type | C25 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2002/24*0551*12 |
Variant | E |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-02-2025 (ruim 7 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 27-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 26-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Tijdlijn van de FSP77T |
|
30-06-2016 | Eerste toelating |
26-08-2024 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
27-08-2024 | Eerste tenaamstelling in nederland |
27-08-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
01-02-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen |
Massa leeg voertuig | 89 kg |
Massa rijklaar | 95 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 245 kg |
Wielbasis | 120 cm |
Lengte voertuig | 170 cm |
Breedte voertuig | 68 cm |
Technische maximale massa voertuig | 245 kg |
Hoogte voertuig | 106 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,03 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 3,30 kW (4,49 pk) |
Geluidsniveau stationair | 81 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3350 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio N/a opvragen |
De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken FSP77T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van FSP77T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FSP-77-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FSP77T uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FSP–77–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FSP–77–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, S, P en T kun je de volgende woorden maken: afsopt, afsopte, afspat, afspoot en afspuit. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 7 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S, P en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 7 in FSP77T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSPT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FSPÂ 77Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: