FSJ-40-L
FSJ-42-L
FSJ-41-L: Piaggio Nsp
Op deze pagina vind je alle informatie over FSJ–41–L, een ééncilinder Piaggio Nsp.
Het is een
brommer/scooter uit 1995.
De benzinemotor levert 3,30 kW (4,49 pk).
Specificaties van de FSJ-41-L
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
27-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
27-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
10-03-1995 (bijna 31 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
27-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Tijdlijn van de FSJ41L
|
10-03-1995 |
Eerste toelating |
27-06-2024 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
27-06-2024 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
27-06-2024 |
Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Piaggio Nsp opvragen |
Milieuprestaties
Brandstof |
Benzine |
Vermogen |
3,30 kW (4,49 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers |
Bestel de GRATIS tankpas en
bespaar op elke tankbeurt!
|
Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
Schadeverleden |
Schades van deze Piaggio Nsp opvragen |
Bijwerkdatum FSJ-41-L
De gegevens van deze Piaggio Nsp met kenteken FSJ41L (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Wat wil je doen met deze Piaggio Nsp?
Schadeverleden van de FSJÂ 41Â L
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1995?
Of wil je de gedetailleerde waarde van FSJ41L weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan FSJÂ 41Â L, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Piaggio Nsp op voertuig-zoeker.nl
Piaggio Nsp bromfietsen
- 28 Piaggio Nsp bromfietsen
- Bekijk Piaggio Nsp bromfietsen.
- 232.996 Piaggio bromfietsen
- Bekijk Piaggio bromfietsen.
De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn:
Piaggio C38,
Piaggio N/a,
Piaggio Zip,
Piaggio C25 en
Piaggio C44.