FTP-58-B FTP-60-B

FTP-59-B: Piaggio Runner

FTP-59-B Op deze pagina vind je alle informatie over FTP–59–B, een ééncilinder Piaggio Runner. Het is een brommer/scooter uit 1997.

Wat wil je doen met FTP-59-B?

infoverkopentools

Specificaties van de FTP-59-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Runner
Kenteken FTP-59-B, FTP–59–B, FTP 59 B (gespeld: Ferdinand Theodoor Pieter Vijf Negen Bernard)
Type C14
Europese voertuigcategorie L1
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Runner opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-03-2025 (ruim 5 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-03-2025 (ruim 5 maanden geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1997 (ruim 28 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 25-03-2025 (ruim 5 maanden geleden)

Tijdlijn van de FTP59B

30-06-1997 Eerste toelating
25-03-2025 Eerste tenaamstelling in nederland
25-03-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
25-03-2025 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Runner opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 91 kg
Massa rijklaar 98 kg
Wielbasis 129 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Runner opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Runner opvragen

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Runner opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Runner opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Runner opvragen

Bijwerkdatum FTP-59-B

De gegevens van deze Piaggio Runner met kenteken FTP59B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Runner?

Schadeverleden van de FTP 59 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van FTP59B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Runner (FTP59B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FTP-59-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FTP–59–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DTP-59-B, een Piaggio Liberty bromfiets uit 2019.
  2. Verandering op plek 1: GTP-59-B, een blauwe Audi A1 Sportback personenauto uit 2023.
  3. Verandering op plek 2: FSP-59-B, een Sym Mio bromfiets uit 2024.
  4. Verandering op plek 3: FTN-59-B, een Opel Rocks-e bromfiets uit 2025.
  5. Verandering op plek 3: FTS-59-B, een Yadea E8s Lite bromfiets.
  6. Verandering op plek 4: FTP-49-B, een Flistar Yd2000 bromfiets uit 2025.
  7. Verandering op plek 4: FTP-69-B, een Opel Rocks-e bromfiets.
  8. Verandering op plek 5: FTP-58-B, een Piaggio C25 bromfiets uit 2002.
  9. Verandering op plek 6: FTP-59-D, een Ligier Js60 bromfiets uit 2025.

Meer kentekens met F, T, P en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, T, P en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 9 in FTP59B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FTPB-kentekens.

Meer Piaggio Runner op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Runner bromfietsen

137 Piaggio Runner bromfietsen
Bekijk Piaggio Runner bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.