Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | Typhoon |
Kenteken | FTR-16-N, FTR–16–N, FTR 16 N (gespeld: Ferdinand Theodoor Rudolf Één Zes Nico) |
Type | TPH50 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Typhoon opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 10-05-2025 (bijna 4 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 14-04-2025 (bijna 5 maanden geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1993 (ruim 32 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 11-04-2025 (bijna 5 maanden geleden) |
Tijdlijn van de FTR16N |
|
30-06-1993 | Eerste toelating |
11-04-2025 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
14-04-2025 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-05-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Typhoon opvragen |
Massa leeg voertuig | 74 kg |
Massa rijklaar | 81 kg |
Wielbasis | 135 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Typhoon opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,05 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Typhoon opvragen |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Typhoon opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Typhoon opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Typhoon opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Typhoon met kenteken FTR16N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1993? Of wil je de gedetailleerde waarde van FTR16N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FTR-16-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FTR16N uit 1993 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FTR–16–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FTR–16–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, T, R en N kun je de volgende woorden maken: afteren, afturen, fêteren en foeteren. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 6 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, T, R en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 6 in FTR16N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FTRN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FTRÂ 16Â N, gebruik dan onderstaande zoekbox: