44-DPR-8 46-DPR-8

45-DPR-8: Piaggio V5n2m

45-DPR-8 Op deze pagina vind je alle informatie over 45–DPR–8, een Piaggio V5n2m. Het is een brommer/scooter uit 1993. De benzinemotor levert 0,01 kW (0,01 pk).

Wat wil je doen met 45-DPR-8?

infoverkopentools

Specificaties van de 45-DPR-8

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model V5n2m
Kenteken 45-DPR-8, 45–DPR–8, 45 DPR 8 (gespeld: Vier Vijf Dirk Pieter Rudolf Acht)
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. op randprofiel in motorruimte
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio V5n2m opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-12-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-05-1993 (ruim 32 jaar geleden)

Tijdlijn van de 45DPR8

03-05-1993 Eerste toelating
08-05-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
29-12-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio V5n2m opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 80 kg
Massa rijklaar 87 kg
Wielbasis 122 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio V5n2m opvragen

Motor
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 0,01 kW (0,01 pk)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio V5n2m opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 0,01 kW (0,01 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 5000 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio V5n2m opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio V5n2m opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio V5n2m opvragen

Bijwerkdatum 45-DPR-8

De gegevens van deze Piaggio V5n2m met kenteken 45DPR8 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 07-09-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio V5n2m?

Schadeverleden van de 45 DPR 8

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1993? Of wil je de gedetailleerde waarde van 45DPR8 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze V5n2m (45DPR8)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 45-DPR-8. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 45DPR8 uit 1993 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 45-DPR-8, een Piaggio V5n2m bromfiets uit 1993.
  2. Sidecode 9: DP-458-R, een Puch - bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: D-458-PR, een Santini Firenze bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 45–DPR–8 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 35-DPR-8, een Cpi Jr bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 55-DPR-8, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 44-DPR-8, een Aprilia Vf bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 46-DPR-8, een Piaggio V5n2t bromfiets uit 1993.
  5. Verandering op plek 3: 45-BPR-8, een Daf Xf 460 ft bedrijfsauto uit 2017.
  6. Verandering op plek 3: 45-FPR-8, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1967.
  7. Verandering op plek 4: 45-DLR-8, een Peugeot Fight bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 45-DTR-8, een Kymco Activ 50 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 45-DPP-8, een Zundapp 529-03 bromfiets uit 1987.
  10. Verandering op plek 5: 45-DPS-8, een Vespa Sfera bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 45-DPR-7, een Gilera Runner 45km/h bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om 45–DPR–8 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, P en R kun je de volgende woorden maken: depri, dieper, diepere, Dooper, doper en dupeer. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4, 5 en 8 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, P en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 5 en 8 in 45DPR8 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPR-kentekens.

7 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

03-05-1993 (ruim 32 jaar geleden):
  1. 46-DPR-8: Piaggio V5n2t
  2. 47-DPR-8: Piaggio V5n2t
  3. 47-DRZ-9: Vespa 50hp
  4. 48-DPR-8: Piaggio V5n2t
  5. 78-DTJ-5: Piaggio V5n2m
  6. 83-DJG-7: Piaggio V5n2t
  7. FH-710-X: Vespa V5n2t

Meer Piaggio V5n2m op voertuig-zoeker.nl

Piaggio V5n2m bromfietsen

drie Piaggio V5n2m bromfietsen
Bekijk Piaggio V5n2m bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.