Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Piaggio |
Model | Vespa |
Kenteken | 32-DTS-1, 32–DTS–1, 32 DTS 1 (gespeld: Drie Twee Dirk Theodoor Simon Één) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | onder zadel t.p.v. framebuis |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 13-12-2015 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 32DTS1 |
|
30-06-1997 | Eerste toelating |
06-02-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
13-12-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa opvragen |
Massa leeg voertuig | 105 kg |
Massa rijklaar | 112 kg |
Wielbasis | 126 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 2,30 kW (3,13 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 2,30 kW (3,13 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Vespa met kenteken 32DTS1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van 32DTS1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 32-DTS-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 32DTS1 uit 1997 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 32–DTS–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 32–DTS–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, T en S kun je de volgende woorden maken: audities, audits, dates, diets, Diets, Dietse, Dits, Doets, Duijts, Duits, Duitse, duts, edities en idioots. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 2 en 1 met dat woord te combineren.
Als je 32DTS1 omdraait krijg je 1STD23, een witte Volkswagen Golf personenauto uit 2013.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, T en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 2 en 1 in 32DTS1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DTS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 32Â DTSÂ 1, gebruik dan onderstaande zoekbox: