Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | Vespa |
Type | 50 r |
Kenteken | DDL-71-D, DDL–71–D, DDL 71 D (gespeld: Dirk Dirk Lodewijk Zeven Één Dirk) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. frame by motorruimte |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 08-07-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1976 (ruim 49 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DDL71D |
|
30-06-1976 | Eerste toelating |
08-07-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-07-2015 | Vorige aanvang tenaamstelling |
27-01-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
04-02-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen |
Massa leeg voertuig | 66 kg |
Massa rijklaar | 71 kg |
Wielbasis | 118 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,10 kW (1,50 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,10 kW (1,50 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Vespa 50 r met kenteken DDL71D (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1976? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDL71D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DDL-71-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DDL71D uit 1976 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDL–71–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DDL–71–D makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D, L en D kun je doedelde maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 1 met doedelde te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, L en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 1 in DDL71D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDLD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DDLÂ 71Â D, gebruik dan onderstaande zoekbox: