DKB-17-G DKB-19-G

DKB-18-G: Piaggio Vespa

DKB-18-G Op deze pagina vind je alle informatie over DKB–18–G, een Piaggio Vespa 50 r. Het is een brommer/scooter uit 1977. De benzinemotor levert 1,07 kW (1,46 pk).

Wat wil je doen met DKB-18-G?

infoverkopentools

Specificaties van de DKB-18-G

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type 50 r
Kenteken DKB-18-G, DKB–18–G, DKB 18 G (gespeld: Dirk Karel Bernard Één Acht Gerard)
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frame
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-11-2021 (bijna 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-03-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-01-1977 (bijna 49 jaar geleden)

Tijdlijn van de DKB18G

26-01-1977 Eerste toelating
23-03-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
23-03-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
20-11-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 71 kg
Massa rijklaar 78 kg
Wielbasis 118 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen

Motor
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,07 kW (1,46 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,07 kW (1,46 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 50 r opvragen

Bijwerkdatum DKB-18-G

De gegevens van deze Piaggio Vespa 50 r met kenteken DKB18G (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa 50 r?

Schadeverleden van de DKB 18 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1977? Of wil je de gedetailleerde waarde van DKB18G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa 50 r (DKB18G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DKB-18-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DKB–18–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FKB-18-G, een Niu Nqi sharing bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DJB-18-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DLB-18-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DKD-18-G, een Tym Sx 50 bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 4: DKB-08-G, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DKB-28-G, een Gazelle Cityzen s10 sp bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 5: DKB-17-G, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DKB-19-G, een Puch Skyhunter bromfiets uit 1972.
  9. Verandering op plek 6: DKB-18-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DKB-18-H, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, K, B en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K, B en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in DKB18G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKBG-kentekens.

Één andere brommer/scooter van dezelfde datum eerste toelating

26-01-1977 (bijna 49 jaar geleden):
  1. FN-187-S: Motobecane M7

Meer Piaggio Vespa 50 r op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa 50 r bromfietsen

zestien Piaggio Vespa 50 r bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa 50 r bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.