DRD-99-Z DRF-02-B

DRF-01-B: Piaggio Vespa

DRF-01-B Op deze pagina vind je alle informatie over DRF–01–B, een ééncilinder Piaggio Vespa Primavera. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DRF-01-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DRF-01-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Primavera
Kenteken DRF-01-B, DRF–01–B, DRF 01 B (gespeld: Dirk Rudolf Ferdinand Nul Één Bernard)
Type CA0
Uitvoering 02
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*02
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Primavera opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-12-2024 (bijna 9 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRF01B

06-07-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
06-07-2018 Eerste toelating
23-03-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
08-12-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Primavera opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Primavera opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Primavera opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*134/2014A1
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Primavera opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Primavera opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Primavera opvragen

Bijwerkdatum DRF-01-B

De gegevens van deze Piaggio Vespa Primavera met kenteken DRF01B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Primavera?

Schadeverleden van de DRF 01 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRF01B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Primavera (DRF01B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRF-01-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DRF01B uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 01-DR-FB, een grijze Peugeot 306 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DRF-01-B, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRF–01–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRF-01-B, een Ligier Js60 bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DPF-01-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DSF-01-B, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DRD-01-B, een Riya Ty50qt-k bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DRG-01-B, een Sym Mio bromfiets uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: DRF-11-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 5: DRF-02-B, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 6: DRF-01-D, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, R, F en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, F en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 1 in DRF01B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRFB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-07-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. D-540-JS: Santini San remo
  2. DNK-02-X: Agm Vx 50
  3. DNN-14-V: Turbho Rl-50
  4. DNV-56-K: Agm Star 50
  5. DPF-45-P: Kymco Vp50
  6. DPG-86-K: Piaggio Vespa Sprint
  7. DPH-77-J: Sym Orbit
  8. DPN-82-N: Piaggio Vespa Sprint
  9. DPN-84-V: Agm Swan
  10. DPV-89-F: Piaggio Vespa Primavera
  11. DPZ-15-F: Piaggio Vespa Sprint
  12. DRB-31-L: Piaggio Vespa Sprint
  13. DRB-39-L: Piaggio Vespa Sprint
  14. DRD-68-B: I-goo Lt-019
  15. DRF-44-P: Piaggio Vespa Sprint
  16. DRF-72-R: Derbi N/a
  17. DRG-12-H: Peugeot Kisbee
  18. DRG-21-V: Peugeot Kisbee
  19. DRG-73-F: Piaggio Vespa Sprint
  20. DRH-29-V: Riese und mueller Cruiser
  21. DRH-43-F: Btc Gt2
  22. DRH-82-K: Niu M1 pro
  23. DRH-84-R: Sym Fiddle
  24. DRJ-30-F: Agm N.a.
  25. DRJ-31-H: Kymco Agility 50
  26. DRJ-35-F: Piaggio Vespa Sprint
  27. DRJ-44-J: Piaggio Zip
  28. DRJ-82-V: Unu Unu
  29. DRK-97-D: Qwic N/a
  30. FHN-33-N: Stromer N/a

Meer Piaggio Vespa Primavera op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Primavera bromfietsen

18.165 Piaggio Vespa Primavera bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Primavera bromfietsen.
77.745 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.