FDZ-91-N FDZ-93-N

FDZ-92-N: Piaggio Vespa

FDZ-92-N Op deze pagina vind je alle informatie over FDZ–92–N, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint 50. Het is een brommer/scooter uit 2021. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met FDZ-92-N?

infoverkopentools

Specificaties van de FDZ-92-N

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint 50
Kenteken FDZ-92-N, FDZ–92–N, FDZ 92 N (gespeld: Ferdinand Dirk Zaandam Negen Twee Nico)
Type CD0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e1*168/2013*00265*00
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-10-2024 (bijna 11 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden)

Tijdlijn van de FDZ92N

25-05-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
25-05-2021 Eerste toelating
08-06-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
10-09-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
08-10-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Breedte voertuig 74 cm
Hoogte voertuig 117 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,50 kW (2,04 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2018/295A2
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2875 t/min
Uitlaatemissieniveau EURO 5
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Bijwerkdatum FDZ-92-N

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint 50 met kenteken FDZ92N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint 50?

Schadeverleden van de FDZ 92 N

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2021? Of wil je de gedetailleerde waarde van FDZ92N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint 50 (FDZ92N)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FDZ-92-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FDZ–92–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DDZ-92-N, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  2. Verandering op plek 1: GDZ-92-N, een grijze Audi A5 Sportback personenauto uit 2021.
  3. Verandering op plek 2: FBZ-92-N, een Super soco N/a bromfiets uit 2020.
  4. Verandering op plek 2: FFZ-92-N, een Piaggio Vespa Primavera 50 bromfiets uit 2022.
  5. Verandering op plek 3: FDX-92-N, een Spyder wheelz Spyder rent group nederland bv bromfiets uit 2020.
  6. Verandering op plek 4: FDZ-82-N, een Super soco N/a bromfiets uit 2020.
  7. Verandering op plek 5: FDZ-91-N, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2020.
  8. Verandering op plek 5: FDZ-93-N, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2020.
  9. Verandering op plek 6: FDZ-92-L, een Wlie Sk-x bromfiets uit 2024.
  10. Verandering op plek 6: FDZ-92-P, een Piaggio Zip bromfiets uit 2020.

Meer kentekens met F, D, Z en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D, Z en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 2 in FDZ92N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDZN-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden):
  1. DXZ-11-Z: Sym Symphony St
  2. DZS-88-K: Piaggio Zip
  3. FDD-36-H: Leopard Forza
  4. FDJ-29-N: Aixam S9
  5. FDK-54-F: Piaggio Zip
  6. FFF-17-S: Killerbee Sport
  7. FFS-32-F: Niu N1s Sport
  8. FFX-23-Z: Sym Fiddle
  9. FGJ-54-T: Iva S5
  10. FGL-57-F: Riese und mueller Supercharger
  11. FGN-10-J: Piaggio Vespa Sprint
  12. FGN-53-F: Spyder wheelz Spyder rent group nederland bv
  13. FGN-91-S: Spyder wheelz Spyder rent group nederland bv
  14. FGP-16-H: Spyder wheelz Spyder rent group nederland bv
  15. FGP-33-P: Sym Orbit
  16. FGP-74-R: Berini Bella Milano
  17. FGP-93-L: Yadea C-umi
  18. FGP-98-F: Piaggio Vespa Sprint 50
  19. FGR-35-Z: Sym Fiddle
  20. FGS-05-N: Piaggio Vespa Sprint 50
  21. FGS-53-R: Gts Toscana
  22. FGS-77-K: Sym Fiddle
  23. FGT-14-R: Peugeot Kisbee
  24. FGT-41-X: Shansu Electric scooter
  25. FGT-59-S: Iva E-go s2
  26. FGT-61-R: Senzo Riva lux
  27. FGT-95-S: La souris Sourini S
  28. FKD-93-H: E-mio Agile
  29. FRK-85-H: Derbi Senda X-treme 50 sm

Meer Piaggio Vespa Sprint 50 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen

13.634 Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen.
77.745 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.