Het kenteken van deze Piaggio Vespa Sprint 50 (FFR17N) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | Vespa |
Type | Sprint 50 |
Kenteken | FFR-17-N, FFR–17–N, FFR 17 N (gespeld: Ferdinand Ferdinand Rudolf Één Zeven Nico) |
Type | CD0 |
Uitvoering | 01 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*168/2013*00265*00 |
Variant | 2 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-07-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-02-2021 (ruim 4½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-02-2021 (ruim 4½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de FFR17N |
|
17-02-2021 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-02-2021 | Eerste toelating |
17-02-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
08-07-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
Massa leeg voertuig | 108 kg |
Massa rijklaar | 115 kg |
Wielbasis | 133 cm |
Lengte voertuig | 187 cm |
Breedte voertuig | 74 cm |
Hoogte voertuig | 117 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,50 kW (2,04 pk) |
Geluidsniveau stationair | 78 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 65 dB(A) |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | 134/2014*2018/295A2 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2875 t/min |
Uitlaatemissieniveau | EURO 5 |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint 50 met kenteken FFR17N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 11-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2021? Of wil je de gedetailleerde waarde van FFR17N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FFR-17-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FFR17N uit 2021 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FFR–17–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FFR–17–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, F, R en N kun je de volgende woorden maken: fuifroeien en offeren. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 7 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, F, R en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 7 in FFR17N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FFRN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FFRÂ 17Â N, gebruik dan onderstaande zoekbox: