FGK-18-H FGK-20-H

FGK-19-H: Piaggio Vespa

FGK-19-H Op deze pagina vind je alle informatie over FGK–19–H, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint 50. Het is een brommer/scooter uit 2022. De benzinemotor levert 2,20 kW (2,99 pk).

Wat wil je doen met FGK-19-H?

infoverkopentools

Specificaties van de FGK-19-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint 50
Kenteken FGK-19-H, FGK–19–H, FGK 19 H (gespeld: Ferdinand Gerard Karel Één Negen Hendrik)
Type CD0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e1*168/2013*00265*00
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de FGK19H

17-02-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
17-02-2022 Eerste toelating
17-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
23-02-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Breedte voertuig 74 cm
Hoogte voertuig 117 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,20 kW (2,99 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 71 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2018/295A2
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Uitlaatemissieniveau EURO 5
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Bijwerkdatum FGK-19-H

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint 50 met kenteken FGK19H (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint 50?

Schadeverleden van de FGK 19 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van FGK19H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint 50 (FGK19H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FGK-19-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FGK–19–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DGK-19-H, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2016.
  2. Verandering op plek 1: GGK-19-H, een zwarte Alfa romeo Alfa Giulietta personenauto uit 2012.
  3. Verandering op plek 2: FFK-19-H, een La souris Sourini Rs bromfiets uit 2020.
  4. Verandering op plek 2: FHK-19-H, een Vespa 50 Special bromfiets uit 1976.
  5. Verandering op plek 3: FGJ-19-H, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2020.
  6. Verandering op plek 3: FGL-19-H, een Spyder wheelz Spyder rent group nederland bv bromfiets uit 2021.
  7. Verandering op plek 4: FGK-09-H, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2021.
  8. Verandering op plek 4: FGK-29-H, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2021.
  9. Verandering op plek 5: FGK-18-H, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2024.
  10. Verandering op plek 6: FGK-19-G, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2021.
  11. Verandering op plek 6: FGK-19-J, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2021.

Meer kentekens met F, G, K en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G, K en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 9 in FGK19H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGKH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden):
  1. FBP-64-Z: Piaggio Vespa Sprint
  2. FFP-68-P: Piaggio Vespa Sprint 50
  3. FJH-56-V: Killerbee F51-50q
  4. FJN-33-K: Piaggio Zip
  5. FJR-31-F: Segway N/a
  6. FJR-98-R: Piaggio Vespa Primavera 50
  7. FJX-03-N: Kymco Agility 50
  8. FJX-39-T: Djjd Cashmere
  9. FJX-55-G: La souris Sourini
  10. FJZ-92-J: Sym Fiddle
  11. FKD-06-S: La souris Sourini Rs
  12. FKD-50-L: Piaggio Zip
  13. FKD-82-B: Gts Toscana
  14. FKD-95-X: Niu N1s Sport
  15. FKD-96-X: Segway E110se
  16. FKF-01-N: Agm Goccia gev1000
  17. FKF-05-H: Niu Nqi sport
  18. FKF-32-P: Sym Fiddle
  19. FKF-73-N: Piaggio Vespa Sprint 50
  20. FKG-08-D: La souris Sourini
  21. FKG-17-L: Gazelle Medeo speed
  22. FKG-22-N: Super soco N/a
  23. FKG-36-N: Super soco N/a
  24. FKG-51-N: Super soco N/a
  25. FKG-56-P: Tisto Sunshine 3.0
  26. FKG-58-B: La souris Sourini
  27. FKG-59-P: Tisto Sunshine 3.0
  28. FKG-62-B: La souris Sourini Rs
  29. FKG-80-P: Tisto Sunshine 2.0
  30. FKG-95-L: Super soco N/a

Meer Piaggio Vespa Sprint 50 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen

13.633 Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.