FGP-52-K FGP-54-K

FGP-53-K: Piaggio Vespa

FGP-53-K Op deze pagina vind je alle informatie over FGP–53–K, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint 50. Het is een brommer/scooter uit 2022. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met FGP-53-K?

infoverkopentools

Specificaties van de FGP-53-K

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint 50
Kenteken FGP-53-K, FGP–53–K, FGP 53 K (gespeld: Ferdinand Gerard Pieter Vijf Drie Karel)
Type CD0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e1*168/2013*00265*00
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-12-2024 (ruim 9 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de FGP53K

15-01-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
15-01-2022 Eerste toelating
15-01-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
04-04-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
04-12-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Breedte voertuig 74 cm
Hoogte voertuig 117 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2018/295A2
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2875 t/min
Uitlaatemissieniveau EURO 5
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Bijwerkdatum FGP-53-K

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint 50 met kenteken FGP53K (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint 50?

Schadeverleden van de FGP 53 K

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van FGP53K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint 50 (FGP53K)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FGP-53-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FGP–53–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DGP-53-K, een Sym Symphony St bromfiets uit 2016.
  2. Verandering op plek 1: GGP-53-K, een blauwe Opel Corsa personenauto uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: FFP-53-K, een Niu N/a bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 2: FHP-53-K, een La souris Sourini bromfiets uit 2021.
  5. Verandering op plek 3: FGN-53-K, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2021.
  6. Verandering op plek 3: FGR-53-K, een Santini Capri bromfiets uit 2021.
  7. Verandering op plek 4: FGP-43-K, een Niu Mqi+sport bromfiets uit 2021.
  8. Verandering op plek 4: FGP-63-K, een Luqi Hl6.0s bromfiets uit 2022.
  9. Verandering op plek 5: FGP-52-K, een Piaggio Liberty 50 bromfiets uit 2021.
  10. Verandering op plek 5: FGP-54-K, een Btc Riva bromfiets uit 2021.
  11. Verandering op plek 6: FGP-53-J, een Qwic Performance mid-motor speed bromfiets uit 2021.
  12. Verandering op plek 6: FGP-53-L, een Momo Morino 50 bromfiets uit 2021.

Meer kentekens met F, G, P en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G, P en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 3 in FGP53K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGPK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden):
  1. FFF-53-R: Killerbee Vxl
  2. FFX-52-K: Sym Fiddle
  3. FGF-94-F: Momo Morino 50
  4. FHF-18-F: Piaggio Vespa Sprint 50
  5. FHX-56-P: La souris E-sourini
  6. FJP-91-P: La souris Sourini
  7. FJR-70-G: Estrima Biro
  8. FJS-66-G: Djjd Cashmere
  9. FJS-97-G: Sym Fiddle
  10. FJT-61-P: Beta N/a
  11. FJV-79-P: Aprilia Sxr 50
  12. FJX-12-G: Gts Toscana
  13. FJX-13-V: Piaggio Zip
  14. FJX-28-T: Iva E-go s5
  15. FJX-41-D: La souris Sourini
  16. FJX-42-S: Piaggio Vespa Sprint 50
  17. FJX-57-S: Agm V641
  18. FJX-69-P: La souris Sourini
  19. FJX-70-S: Sparta D-burst
  20. FJX-78-H: La souris Sourini
  21. FJZ-01-J: Peugeot Kisbee
  22. FJZ-14-D: Q Crystal
  23. FJZ-22-G: Peugeot Speedfight
  24. FJZ-35-L: Agm Vx 50
  25. FJZ-60-D: Sym Fiddle
  26. FJZ-68-F: Peugeot Kisbee
  27. FJZ-80-G: Agm Goccia gev1000
  28. FJZ-90-L: Kymco Agility Carry 50
  29. FJZ-93-B: La souris Sourini R
  30. FJZ-97-F: Peugeot Kisbee

Meer Piaggio Vespa Sprint 50 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen

13.633 Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.