FHT-16-J FHT-18-J

FHT-17-J: Piaggio Vespa

FHT-17-J Op deze pagina vind je alle informatie over FHT–17–J, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint 50. Het is een brommer/scooter uit 2022. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met FHT-17-J?

infoverkopentools

Specificaties van de FHT-17-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint 50
Kenteken FHT-17-J, FHT–17–J, FHT 17 J (gespeld: Ferdinand Hendrik Theodoor Één Zeven Jan)
Type CD0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e1*168/2013*00265*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de FHT17J

23-03-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
23-03-2022 Eerste toelating
23-03-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Breedte voertuig 74 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Hoogte voertuig 117 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2018/295A2
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2875 t/min
Uitlaatemissieniveau EURO 5
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Bijwerkdatum FHT-17-J

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint 50 met kenteken FHT17J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint 50?

Schadeverleden van de FHT 17 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van FHT17J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint 50 (FHT17J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FHT-17-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FHT–17–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DHT-17-J, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  2. Verandering op plek 1: GHT-17-J, een zwarte Tesla Model 3 personenauto uit 2022.
  3. Verandering op plek 2: FGT-17-J, een Piaggio Zip bromfiets uit 2021.
  4. Verandering op plek 2: FJT-17-J, een Kymco Super 8 bromfiets uit 2021.
  5. Verandering op plek 3: FHS-17-J, een Super soco N/a bromfiets uit 2021.
  6. Verandering op plek 3: FHV-17-J, een Nipponia E-legance bromfiets uit 2021.
  7. Verandering op plek 4: FHT-07-J, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2022.
  8. Verandering op plek 4: FHT-27-J, een Piaggio Vespa Primavera 50 bromfiets uit 2021.
  9. Verandering op plek 5: FHT-16-J, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2021.
  10. Verandering op plek 5: FHT-18-J, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2022.
  11. Verandering op plek 6: FHT-17-H, een Sym Symphony St bromfiets uit 2022.
  12. Verandering op plek 6: FHT-17-K, een Dts Milano S bromfiets uit 2021.

Meer kentekens met F, H, T en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, H, T en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 7 in FHT17J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FHTJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden):
  1. FFX-40-S: La souris E-sourini
  2. FGL-91-P: Sym Fiddle
  3. FHH-82-X: Luqi Q3
  4. FJB-19-H: Agm Goccia gev1000
  5. FJD-49-V: Iva E-go s4
  6. FJF-70-S: Agm Goccia gev1000
  7. FJG-10-R: Piaggio Zip
  8. FJN-94-J: Piaggio Vespa Sprint 50
  9. FJR-62-S: La souris Designo
  10. FKF-08-J: Sym Fiddle
  11. FKG-52-X: Super soco N/a
  12. FKJ-20-N: Mi inverno E-rome
  13. FKK-21-S: Agm V641
  14. FKK-36-V: Super soco N/a
  15. FKK-72-V: Gts Toscana
  16. FKK-95-Z: Q Crystal
  17. FKL-14-N: Super soco N/a
  18. FKL-22-N: Super soco N/a
  19. FKL-28-N: Super soco N/a
  20. FKL-30-N: Super soco N/a
  21. FKL-33-N: Super soco N/a
  22. FKL-34-H: Horwin Ek1
  23. FKL-65-V: Citroen Ami
  24. FKL-72-D: La souris Sourini
  25. FKL-73-L: Super soco N/a
  26. FKL-76-K: La souris S6
  27. FKL-92-L: Super soco N/a
  28. FKL-99-J: Agm Goccia gev1000
  29. FKL-99-K: La souris City
  30. FTR-97-B: Super soco N/a

Meer Piaggio Vespa Sprint 50 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen

13.633 Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen.
77.741 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.