FHT-21-R FHT-23-R

FHT-22-R: Piaggio Vespa

FHT-22-R Op deze pagina vind je alle informatie over FHT–22–R, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint 50. Het is een brommer/scooter uit 2021. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met FHT-22-R?

infoverkopentools

Specificaties van de FHT-22-R

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint 50
Kenteken FHT-22-R, FHT–22–R, FHT 22 R (gespeld: Ferdinand Hendrik Theodoor Twee Twee Rudolf)
Type CD0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e1*168/2013*00265*00
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-08-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-08-2021 (ruim 4 jaar geleden)

Tijdlijn van de FHT22R

14-08-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
14-08-2021 Eerste toelating
14-08-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
10-06-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Breedte voertuig 74 cm
Hoogte voertuig 117 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,50 kW (2,04 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 65 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2018/295A2
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2875 t/min
Uitlaatemissieniveau EURO 5
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Bijwerkdatum FHT-22-R

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint 50 met kenteken FHT22R (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint 50?

Schadeverleden van de FHT 22 R

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2021? Of wil je de gedetailleerde waarde van FHT22R weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint 50 (FHT22R)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FHT-22-R. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FHT–22–R één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DHT-22-R, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  2. Verandering op plek 1: GHT-22-R, een grijze Honda Jazz personenauto uit 2023.
  3. Verandering op plek 2: FGT-22-R, een Sym Orbit bromfiets uit 2021.
  4. Verandering op plek 2: FJT-22-R, een Carver Cargo bromfiets uit 2021.
  5. Verandering op plek 3: FHS-22-R, een Piaggio Zip bromfiets uit 2021.
  6. Verandering op plek 3: FHV-22-R, een Niu Nqi sharing bromfiets uit 2021.
  7. Verandering op plek 4: FHT-12-R, een Ligier Js60 bromfiets uit 2021.
  8. Verandering op plek 4: FHT-32-R, een E-max Vt-120ld bromfiets uit 2021.
  9. Verandering op plek 5: FHT-21-R, een Santini Capri bromfiets uit 2021.
  10. Verandering op plek 5: FHT-23-R, een E-max Vt-120ld bromfiets uit 2021.
  11. Verandering op plek 6: FHT-22-P, een Spyder wheelz Spyder rent group nederland bv bromfiets uit 2022.
  12. Verandering op plek 6: FHT-22-S, een Aprilia Sxr 50 bromfiets uit 2021.

Meer kentekens met F, H, T en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, H, T en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in FHT22R vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FHTR-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-08-2021 (ruim 4 jaar geleden):
  1. DZX-28-K: Accell-nederland M9b
  2. DZX-49-J: Accell-nederland M9b
  3. FBR-16-B: Piaggio Vespa Sprint
  4. FFF-75-S: Killerbee Sport
  5. FFH-30-L: Kymco Super 8
  6. FFX-98-J: Sym Fiddle
  7. FGG-40-N: Piaggio Vespa Sprint 50
  8. FGL-12-R: Sym Fiddle
  9. FGX-67-F: Piaggio Vespa Sprint 50
  10. FHD-38-D: Derbi Senda X-treme 50 sm
  11. FHF-19-F: Piaggio Zip
  12. FHG-63-N: Piaggio Vespa Sprint 50
  13. FHJ-32-L: Piaggio Zip
  14. FHL-13-X: Agm Goccia gev1000
  15. FHL-56-X: Aprilia Sxr 50
  16. FHL-88-H: Piaggio Vespa Sprint 50
  17. FHN-27-H: La souris City
  18. FHP-34-L: La souris Sourini Rs
  19. FHR-76-H: Sym X'pro
  20. FHR-80-G: Sym X'pro
  21. FHS-29-K: Aixam S9
  22. FHS-95-H: I-coco Lt018
  23. FHS-97-J: Santini E-capri
  24. FHT-03-B: I-coco Lt018
  25. FHT-18-S: Iva E-go s5
  26. FHT-28-T: Mangosteen M1
  27. FHT-47-N: La souris E-sourini
  28. FHT-51-V: Sym Fiddle
  29. FHT-78-B: Djjd Cashmere

Meer Piaggio Vespa Sprint 50 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen

13.633 Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen.
77.741 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.