FNT-29-V FNT-31-V

FNT-30-V: Piaggio Vespa

FNT-30-V Op deze pagina vind je alle informatie over FNT–30–V, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint 50. Het is een brommer/scooter uit 2024.

Wat wil je doen met FNT-30-V?

infoverkopentools

Specificaties van de FNT-30-V

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint 50
Kenteken FNT-30-V, FNT–30–V, FNT 30 V (gespeld: Ferdinand Nico Theodoor Drie Nul Victor)
Type CD0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e1*168/2013*00265*02
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 25-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de FNT30V

25-01-2023 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
13-07-2024 Eerste tenaamstelling in nederland
13-07-2024 Eerste toelating
13-07-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Breedte voertuig 74 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Hoogte voertuig 117 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen

Bijwerkdatum FNT-30-V

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint 50 met kenteken FNT30V (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint 50?

Schadeverleden van de FNT 30 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2024? Of wil je de gedetailleerde waarde van FNT30V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint 50 (FNT30V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FNT-30-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FNT30V uit 2024 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 30-FN-TV, een grijze Opel Zafira-a X 1.8 xe1 personenauto uit 2000.
  2. Sidecode 11: FNT-30-V, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2024.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FNT–30–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DNT-30-V, een Puch Maxi-s bromfiets uit 1985.
  2. Verandering op plek 1: GNT-30-V, een witte Skoda Superb personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: FLT-30-V, een Elyx smart Dazz3.0 bromfiets uit 2022.
  4. Verandering op plek 2: FPT-30-V, een Talaria Tl3000,sting bromfiets uit 2023.
  5. Verandering op plek 3: FNS-30-V, een Niu Nqi sharing bromfiets uit 2021.
  6. Verandering op plek 3: FNV-30-V, een Iva E-go s4 bromfiets uit 2023.
  7. Verandering op plek 4: FNT-20-V, een Beta N/a bromfiets uit 2023.
  8. Verandering op plek 4: FNT-40-V, een Carver Cargo bromfiets uit 2023.
  9. Verandering op plek 5: FNT-31-V, een Aprilia Sxr 50 bromfiets uit 2023.
  10. Verandering op plek 6: FNT-30-T, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2023.
  11. Verandering op plek 6: FNT-30-X, een La souris Sourini bromfiets uit 2023.

Meer kentekens met F, N, T en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, N, T en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in FNT30V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FNTV-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-07-2024 (ruim 1 jaar geleden):
  1. DXS-52-K: Klever X speed
  2. FLH-55-R: Piaggio Vespa Primavera 50
  3. FNZ-35-Z: La souris K1
  4. FPT-78-D: La souris K1
  5. FRN-58-D: Sym Orbit
  6. FRZ-63-J: Yadea E8s
  7. FSG-24-D: Piaggio Vespa Sprint 50
  8. FSH-06-T: Stromer N/a
  9. FSJ-72-Z: La souris S6
  10. FSJ-86-Z: Sym Fiddle
  11. FSJ-88-V: La souris Sourini Rs
  12. FSK-13-J: Gts Toscana
  13. FSK-20-T: Berini Napoli
  14. FSK-21-B: Agm Goccia gev1000
  15. FSK-31-L: Kymco Agility 50
  16. FSK-41-V: La souris Sourini R
  17. FSK-49-K: La souris Sourini
  18. FSK-57-H: Sym Mio
  19. FSK-57-N: Stromer N/a
  20. FSK-63-R: Gts Toscana
  21. FSK-72-P: Sym Fiddle
  22. FSK-76-R: Kymco I-one x
  23. FSK-76-T: La souris E-id s9
  24. FSK-81-J: Luqi Q3
  25. FSK-82-J: Luqi Q3
  26. FSK-92-P: Momo Morino 50
  27. FSK-92-R: Segway E110s
  28. FSK-98-J: Riese und mueller Nevo
  29. FSK-98-T: Ecooter Et3

Meer Piaggio Vespa Sprint 50 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen

13.633 Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint 50 bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.