Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | Vespa |
Type | Sprint 50 |
Kenteken | FSF-74-N, FSF–74–N, FSF 74 N (gespeld: Ferdinand Simon Ferdinand Zeven Vier Nico) |
Type | CD0 |
Uitvoering | 01 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*168/2013*00265*03 |
Variant | 1 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 31-01-2025 (ruim 7 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-12-2024 (ruim 8 maanden geleden) |
Datum eerste toelating | 28-12-2024 (ruim 8 maanden geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 22-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de FSF74N |
|
22-05-2024 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
28-12-2024 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-12-2024 | Eerste toelating |
28-12-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
31-01-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
Massa leeg voertuig | 108 kg |
Massa rijklaar | 115 kg |
Wielbasis | 133 cm |
Lengte voertuig | 187 cm |
Breedte voertuig | 74 cm |
Hoogte voertuig | 117 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 2,30 kW (3,13 pk) |
Geluidsniveau stationair | 78 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB(A) |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | 134/2014*2018/295A2 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3875 t/min |
Uitlaatemissieniveau | EURO 5 |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint 50 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint 50 met kenteken FSF74N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2024? Of wil je de gedetailleerde waarde van FSF74N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FSF-74-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FSF74N uit 2024 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FSF–74–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FSF–74–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, S, F en N kun je fosfeen maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 4 met fosfeen te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S, F en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 4 in FSF74N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSFN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FSFÂ 74Â N, gebruik dan onderstaande zoekbox: