DBF-19-H DBF-21-H

DBF-20-H: Piaggio Vespa

DBF-20-H Op deze pagina vind je alle informatie over DBF–20–H, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DBF-20-H?

infoverkopentools

Specificaties van de DBF-20-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DBF-20-H, DBF–20–H, DBF 20 H (gespeld: Dirk Bernard Ferdinand Twee Nul Hendrik)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*02
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 31-01-2025 (ruim 7 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-02-2015 (bijna 11 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-02-2015 (bijna 11 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBF20H

14-02-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
14-02-2015 Eerste toelating
08-03-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
24-07-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
02-09-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
31-01-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DBF-20-H

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DBF20H (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DBF 20 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBF20H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DBF20H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBF-20-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBF20H uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 20-DB-FH, een zwarte Opel Astra-g-cc personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBF-20-H, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBF–20–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBF-20-H, een Stromer N/a bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDF-20-H, een Agm V649-1 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBD-20-H, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBG-20-H, een Berini M58 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBF-10-H, een Btc Light 50 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBF-30-H, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBF-21-H, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: DBF-20-G, een Tomos Luxe E-start bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBF-20-J, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, F en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, F en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 0 in DBF20H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBFH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-02-2015 (bijna 11 jaar geleden):
  1. DBD-01-T: Agm V641
  2. DBD-05-P: Microcar Flex
  3. DBD-10-G: Piaggio N/a
  4. DBD-10-Z: Btc Light 50
  5. DBD-17-Z: Sym Av05w
  6. DBD-19-V: Sym Allo
  7. DBD-27-G: Agm Vx 50
  8. DBD-44-Z: Sym Fiddle
  9. DBD-90-P: Benzhou Capri 50
  10. DBD-93-Z: Turbho Rl-50
  11. DBD-98-P: Turbho Rl-50
  12. DBF-03-G: Peugeot Speedfight
  13. DBF-23-F: Agm Vx 50
  14. DBF-33-F: Kymco Agility 50
  15. DBF-45-F: Agm Vx 50
  16. DBF-51-D: Kymco People s
  17. DBF-66-G: Znen Zn50qt-56
  18. F-017-TL: Kymco Like
  19. F-075-TV: Kymco Agility Carry
  20. F-142-VN: Piaggio N/a
  21. F-171-VN: Piaggio N/a
  22. F-337-ZZ: Tomos Standard
  23. F-430-ZV: Kymco People s
  24. F-578-ZT: Agm Vx 50
  25. F-605-ZS: Piaggio Vespa Sprint
  26. F-675-VV: Kymco Agility50
  27. F-724-TS: Sym Fiddle Ii
  28. F-731-SF: Kymco Super8 50
  29. F-881-XF: Iva Venti 50
  30. F-926-ZR: Agm Vx 50

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.453 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.740 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.